Fotografia v reklame
Prípona
.ppt |
Typ
prezentácia |
Stiahnuté
2 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
5439 |
Posledná úprava
03.10.2017 |
Zobrazené
754 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Intuitívne sa vyhýbame témam a zobrazeniam, ktoré v našich mysliach aktivujú emócie strachu, či odporu. Ak nie sme tieto emócie schopní spracovať a stráviť, dostávajú priestor inštiktívne reakcie úteku alebo útoku. V tomto prípade odvrátenia zraku alebo kumulácie negatívnych pocitov. Pohľad na zakrvavené telo spôsobuje podvedomý stres, čo na jednej strane umožňuje lepšie "zapísať" informáciu do mozgu, na strane druhej posilňuje rezistenciu proti podobným výjavom.
Kľúčové slová:
marketingová komunikácia
Benetton
spoločenský marketing
vojenský cintorín
kampaň
koncepcia
Obsah:
- UNITED COLLOURS OF BENETTON
História spoločnosti BENETTON
Marketingová komunikácia firmy Benneton - základ koncepcie spoločenského marketingu firmy
Ako príklad možno uviesť tieto kampane:
Čierna dojka dojčí biele dieťa
Práve narodené, ešte krvavé dieťa spojené pupočnou šnúrou s matkou.
Čierna a biela mužská ruka zopäté putami.
Vojenský cintorín s mnohými kresťanskými krížmi a jednou židovskou hviezdu.
Rad pestrofarebných prezervatívov.
Čo vlastne sleduje spoločnosť Benetton týmito kampaňami a ako napĺňa koncepciu?
ZÁVER
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.