Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 090   projektov
0 nových

Fotografia v reklame

«»
Prípona
.ppt
Typ
prezentácia
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5439
Posledná úprava
03.10.2017
Zobrazené
754 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Intuitívne sa vyhýbame témam a zobrazeniam, ktoré v našich mysliach aktivujú emócie strachu, či odporu. Ak nie sme tieto emócie schopní spracovať a stráviť, dostávajú priestor inštiktívne reakcie úteku alebo útoku. V tomto prípade odvrátenia zraku alebo kumulácie negatívnych pocitov. Pohľad na zakrvavené telo spôsobuje podvedomý stres, čo na jednej strane umožňuje lepšie "zapísať" informáciu do mozgu, na strane druhej posilňuje rezistenciu proti podobným výjavom.

Kľúčové slová:

marketingová komunikácia

Benetton

spoločenský marketing

vojenský cintorín

kampaň

koncepcia



Obsah:
  • UNITED COLLOURS OF BENETTON
    História spoločnosti BENETTON
    Marketingová komunikácia firmy Benneton - základ koncepcie spoločenského marketingu firmy
    Ako príklad možno uviesť tieto kampane:
    Čierna dojka dojčí biele dieťa
    Práve narodené, ešte krvavé dieťa spojené pupočnou šnúrou s matkou.
    Čierna a biela mužská ruka zopäté putami.
    Vojenský cintorín s mnohými kresťanskými krížmi a jednou židovskou hviezdu.
    Rad pestrofarebných prezervatívov.
    Čo vlastne sleduje spoločnosť Benetton týmito kampaňami a ako napĺňa koncepciu?
    ZÁVER
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko