Kladenie otázok
Popis:
Výskumy
- doma – deti partneri rodičom v dialógoch
- 4 – ročné deti – 26 otázok za hodinu
- pri nástupe do školy – pokles kladenia otázok na 10 za hodinu
- väčšina otázok učiteľov - zatvorené otázky – pokles dôrazu kladeného na myslenie detí
Úloha: v skupinke vymyslite spôsob ako by sme
motivovali žiakov k tomu, aby kládli otázky.
Kľúčové slová:
aktivizujúce metódy
kladenie otázok
Zdroje:
- FISHER, R. 2004. Učíme děti myslet a učit se.Praha. Portál.ISBN 80-7178-966-6
- GAVORA, P. 2003. Učiteľ a žiaci v komunikácii. Bratislava. Univerzita Komenského.ISBN 80-223-1716-0
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.