Marketing letísk
«»
Popis:
Prezentácia z predmetu Manažment leteckej prevádzky
2.) Produkt letísk
L. - zákazníkom celý komplex služieb
Výrazné rozdiely: vel'ké hubové letisko - letisko regionálne (LC doprava)
Dôležité aj rozhodnutie: ktoré služby - priamo L., ktoré prostredníctvom tretích strán
Vel'ké hubové letisko:
vel'mi hustá sieť spojení a široké možnosti prestupov medzi jednotlivými letmi
L. umiestnené bližšie k centru, dobré dopravné spojenie
vel'kokapacitné lietadlá s vyšším nárokom na VPD, vybavovacie plochy a kapacitu budov
vnútorné usporiadanie letiska - minimalizovať čas potrebný na prestup medzi lietadlami
zázemie pre cestujúcich - s ohl'adom na typ klientely (salóniky pre cestujúcich, skladba obchodov a gastro zariadenia); vyššia cena za prepravu = vyššie nároky
vysoký objem turistickej klientely = vyššie nároky na parkoviska na dlhodobé státie (ako pri obchodnej klientele)
Kľúčové slová:
marketing
letisko
manažment
Zdroje:
- Úvod
- 1. Kategórie zákazníkov
- 2. Produkt letísk
- 3. Konkurencia medzi letiskami a vo vzťahu k okoliu
- 4. Prieskum trhu
- 5. Propagácia
- Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.