Marketingová distribúcia
«»
Popis:
Marketing a rozdelenie pojmu marketingová distribúcia
Pojem distribúcia
Súbor operácií, prostredníctvom ktorých sa tovar, služba z oblasti výroby odovzdáva k dispozícii zákazníkovi alebo užívateľovi v správnom množstve, kvalite, cene, mieste a čase.
Prvky distribúcie
Distribučná politika – je súhrn cieľov, rozhodnutí a spôsobov o tvorbe kontaktov medzi dopytom a ponukou, medzi miestami výroby a miestami tovaru.
Zahŕňa:
1. rozhodovanie
2. voľbu odbytovej cesty
3. určenie formy odbytu
Kľúčové slová:
distribúcia
prvky distribúcie
distribučné stratégie
selektívna distribúcia
exkluzívna distribúcia
Obsah:
- Pojem
Prvky distribúcie
Fyzická distribúcia
Distribučné stratégie
Tovar každodenného dopytu
Tovar občasného a dlhodobého dopytu
Tovar občasného a dlhodobého dopytu so špecifickými vlastnosťami pre spotrebiteľa
Intenzívna stratégia
Selektívna distribúcia
Exkluzívna distribúcia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.