Marketingový informačný systém - prezentácia
Popis:
Táto prezentácia na tému Marketingový informačný systém obsahuje okrem teórie, grafov, obrázkov, prieskumov atď. aj prípadovú štúdiu týkajúcej sa tejto témy.
Marketingový informačný systém:
„Marketingový informačný systém zahŕňa ľudí, zariadenia a postupy zaisťujúce zhromažďovanie, triedenie, analyzovanie, vyhodnocovanie a včasnú distribúciu potrebných a presných informácií pre pracovníkov, ktorí vykonávajú marketingové rozhodnutia“ (Kotler - Keller, 2007, s. 111).
Efektívnosť marketingu úzko súvisí s informáciami, s ktorými pracuje. Získať spoľahlivé informácie je predovšetkým otázkou fungujúceho firemného marketingového informačného systému. Jeho dôležitou súčasťou je systém marketingového výskumu.
.
.
.
Kľúčové slová:
prezentácia
marketing
marketingový informačný systém
prípadová štúdia
Obsah:
- 1. Marketingový informačný systém
2. Marketingové informácie
3. Zdroje MIS
4. Interné údaje firmy
5. Marketingové spravodajstvo
6. Marketingový výskum
7. Hlavné typy výskumu
8. Proces marketingového výskumu
9. Informačné zdroje marketingového výskumu
10. Primárne údaje
11. Sekundárne údaje
12. Terciárne údaje
13. Členenie marketingového výskumu
14. Primárny kvantitatívny a kvalitatívny výskum
15. Sekundárny výskum
16. Nákupné správanie
17.Faktory ovplyvňujúce spotrebiteľské správanie
18.Rozdiel medzi kvalitatívnym a kvantitatívnym výskumom
19.Nákupné roly
20. Prípadová štúdia
21. Použitá literatúra
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.