Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Marketingový informačný systém - prezentácia

«»
Prípona
.pptx
Typ
prezentácia
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
44351
Posledná úprava
29.01.2014
Zobrazené
2 605 x
Autor:
Sochy
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Táto prezentácia na tému Marketingový informačný systém obsahuje okrem teórie, grafov, obrázkov, prieskumov atď. aj prípadovú štúdiu týkajúcej sa tejto témy.

Marketingový informačný systém:

„Marketingový informačný systém zahŕňa ľudí, zariadenia a postupy zaisťujúce zhromažďovanie, triedenie, analyzovanie, vyhodnocovanie a včasnú distribúciu potrebných a presných informácií pre pracovníkov, ktorí vykonávajú marketingové rozhodnutia“ (Kotler - Keller, 2007, s. 111).
Efektívnosť marketingu úzko súvisí s informáciami, s ktorými pracuje. Získať spoľahlivé informácie je predovšetkým otázkou fungujúceho firemného marketingového informačného systému. Jeho dôležitou súčasťou je systém marketingového výskumu.

.
.
.


Kľúčové slová:

prezentácia

marketing

marketingový informačný systém

prípadová štúdia



Obsah:
  • 1. Marketingový informačný systém
    2. Marketingové informácie
    3. Zdroje MIS
    4. Interné údaje firmy
    5. Marketingové spravodajstvo
    6. Marketingový výskum
    7. Hlavné typy výskumu
    8. Proces marketingového výskumu
    9. Informačné zdroje marketingového výskumu
    10. Primárne údaje
    11. Sekundárne údaje
    12. Terciárne údaje
    13. Členenie marketingového výskumu
    14. Primárny kvantitatívny a kvalitatívny výskum
    15. Sekundárny výskum
    16. Nákupné správanie
    17.Faktory ovplyvňujúce spotrebiteľské správanie
    18.Rozdiel medzi kvalitatívnym a kvantitatívnym výskumom
    19.Nákupné roly
    20. Prípadová štúdia
    21. Použitá literatúra

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko