Marketingový plán CyberTronic s.r.o.
Prípona
.ppt |
Typ
prezentácia |
Stiahnuté
23 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
2700 |
Posledná úprava
05.03.2017 |
Zobrazené
1 722 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Prezentácia k semestrálnej práce z marketingu.
Ukážka:
Účel marketingového plánu a poslanie firmy
» Účel marketingového plánu
• Marketingový plán firmy CyberTronic bol vypracovaný za účelom zistenia pozície firmy na súčasnom slovenskom trhu s pevnými diskami, analýza tohto trhu a následné určenie hlavných príležitostí, ktoré zostávajú nevyužité (resp. využívané nedostatočne). Marketingový plán ukazuje firme možnosti, ako tieto príležitosti na trhu využiť, ako získať nových a ako si udržať stálych zákazníkov
» Poslanie firmy
• Na Slovensku existuje pomerne široký výber z ponuky zahraničných značkových pevných diskov HITACHI, SAMSUNG, SEAGATE, avšak tieto výrobky sú dovážané zo zahraničia ,s čím súvisí aj ich vyššia cena.
• Firma CyberTronic chce preto slovenským (ale aj zahraničným) odberateľom poskytnúť produkty porovnateľnej kvality za nižšiu cenu.
Kľúčové slová:
analýza produktu
charakteristika firmy
STEEP analýza
porterova analýza
stratégia
Obsah:
- Základná charakteristika firmy
Účel marketingového plánu a poslanie firmy
Analýza produktu
STEEP analýza
SWOT analýza
Porterova analýza
Dotazník
Ciele a stratégia
Nepredvídateľné okolnosti
Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.