Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Marketingový plán CyberTronic s.r.o.

«»
Prípona
.ppt
Typ
prezentácia
Stiahnuté
23 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
2700
Posledná úprava
05.03.2017
Zobrazené
1 745 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Prezentácia k semestrálnej práce z marketingu.

Ukážka:

Účel marketingového plánu a poslanie firmy

» Účel marketingového plánu
• Marketingový plán firmy CyberTronic bol vypracovaný za účelom zistenia pozície firmy na súčasnom slovenskom trhu s pevnými diskami, analýza tohto trhu a následné určenie hlavných príležitostí, ktoré zostávajú nevyužité (resp. využívané nedostatočne). Marketingový plán ukazuje firme možnosti, ako tieto príležitosti na trhu využiť, ako získať nových a ako si udržať stálych zákazníkov

» Poslanie firmy
• Na Slovensku existuje pomerne široký výber z ponuky zahraničných značkových pevných diskov HITACHI, SAMSUNG, SEAGATE, avšak tieto výrobky sú dovážané zo zahraničia ,s čím súvisí aj ich vyššia cena.
• Firma CyberTronic chce preto slovenským (ale aj zahraničným) odberateľom poskytnúť produkty porovnateľnej kvality za nižšiu cenu.

Kľúčové slová:

analýza produktu

charakteristika firmy

STEEP analýza

porterova analýza

stratégia



Obsah:
  • Základná charakteristika firmy
    Účel marketingového plánu a poslanie firmy
    Analýza produktu
    STEEP analýza
    SWOT analýza
    Porterova analýza
    Dotazník
    Ciele a stratégia
    Nepredvídateľné okolnosti
    Záver
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko