Medzinárodné podnikové siete a strategické aliancie
«»
Prípona
.ppt |
Typ
prezentácia |
Stiahnuté
8 x |
Veľkosť
1,8 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
10111 |
Posledná úprava
15.10.2018 |
Zobrazené
2 380 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Medzinárodný marketingový manažment sa stáva existenčnou nevyhnutnosťou. Internacionalizácia hospodárstva sa v mnohých odvetviach už nedá zastaviť. Na to, aby mal podnik na trhu zabezpečenú trvalú existenciu, už nestačí ani stredne veľkým podnikom zameriavať sa len na domáce prostredie.
Okrem existenčných problémov zohráva úlohu aj rastový a ziskový potenciál, ktorý môžu poskytnúť len zahraničné trhy. Tu sa však nevyhnutne dostáva k slovu medzinárodný manažment, vďaka ktorému sa dá dosiahnuť vytýčený cieľ.
Cieľom práce je poukázať na vytváranie vzťahov medzi transnacionálnymi korporáciami a ich obchodnými partnermi, ktorí pôsobia medzinárodne i lokálne, a to v podobe dodávateľských a subdodávateľských vzťahov aj v podobe kooperačných vzťahov.
Kľúčové slová:
satelitné organizácie
podnikové siete
strategické aliancie
medzinárodný manažment
internacionalizácia hospodárstva
ziskový potenciál
zahraničné trhy
Obsah:
- Satelitné organizácie
Podnikové siete
Dutý podnik
Virtuálny podnik
Strategické aliancie
Postup tvorby strategickej aliancie
Tretinové pravidlo
Príčiny vzniku strategických aliancií
Druhy strategických aliancií
Zdroje:
- Medzinárodní manažment - Dana Zadražilová
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.