Mobile couponing - Komunikácia so spotrebiteľom pomocou mobilného telefónu
Prípona
.ppt |
Typ
prezentácia |
Stiahnuté
0 x |
Veľkosť
0,7 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
5827 |
Posledná úprava
29.11.2017 |
Zobrazené
665 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Mobile Marketing
Marketing Mobile Association:
Ide o akúkoľvek formu marketingu, reklamy alebo sales promotion aktivity, ktorá je cielená na spotrebiteľa a uskutočňovaná prostredníctvom mobilnej komunikácie.
Hlavné výhody m.m.
• schopnosť zadávateľa osloviť spotrebiteľa kedykoľvek a kdekoľvek
• komfort pre spotrebiteľa
• okamžitá schopnosť reakcie spotrebiteľa
• možnosť zadávateľa na nadviazanie spätnej väzby so spotrebiteľom
Mobile Couponing
Zasielanie tzv. elektronických kupónov
spotrebiteľom a existujúcim alebo
potenciálnym zákazníkom prostredníctvom
Internetu, e-mailu a SMS .
Kľúčové slová:
mobile couponing
sms marketing
mobile marketing
vodafone
nokia
Obsah:
- Mobile Marketing
Hlavné výhody m.m.
Mobile Couponing
McDonald´s
Nokia
Vodafone
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.