Popis:
Prezentácia na tému mobilný marketing s teóriou a príkladmi z praxe.
• podľa Mobile Marketing Association:
akákoľvek forma marketingu, reklamy alebo sales promotion aktivity, ktorá je cielená na spotrebiteľa a uskutočňovaná prostredníctvom mobilnej komunikácie
• nový pojem, ktorý označuje jednu z metód priameho marketingu, založenú na využívaní mobilných zariadení, ako sú mobilné telefóny, smartfóny, PDA, MDA
Definovanie
• používa technológie ako SMS, MMS, Bluetooth, WLAN (wireless local area network), Infrared (IRDA)
• vďaka neprestajnému vzrastaniu popularity mobilných telefónov sa dá mobilný marketing označiť ako jedna z najrýchlejšie rastúcich a najzacielenejších marketingových metód
Kľúčové slová:
mobilný marketing
mobile couponing
definovanie
služby
prax
platba cez SMS
Obsah:
- Definovanie
Vlastnosti
Výhody
Oprávnenosť
Produkty
Operátori
Služby na Slovensku
V praxi