- Fakulta - Inštitút misijnej a charitatívnej práce a tropického zdravotníctva sv. Jána Pavla II, Bratislava 95
- Fakulta zdravotníctva a sociálnej práce sv. Ladislava, Nové Zámky 605
- Inštitút bl. Ladislava Strattmanna Batthyányho, Dunajská Streda 0
- Inštitút bl. Metoda Dominika Trčku, Michalovce 16
- Inštitút bl. Sáry Salkaházyiovej, Rožňava 0
- Inštitút bl. Z. J. Mallu, Košice 0
- Inštitút sociálnej práce a ošetrovateľstva MUDr. Pavla Blahu, Skalica 0
- Inštitút sociálnych vied a zdravotníctva bl. P. P. Gojdiča a bl. V. Hopku, Prešov 79
- Inštitút sv. Cyrila a Metoda, Partizánske 0
- Ústav bl. Anny Kolesárovej, Rimavská Sobota 0
- Ústav bl. Tomislava Kolakoviča, Trstená 0
- Ústav Božieho milosrdenstva, Žilina 40
- Ústav sociálnej práce sv. Pátra Pia, Piešťany 0
- Ústav sv. Sáry de Marseille, Banská Bystrica 0
Pedagogika
«»
Prípona
.ppt |
Typ
prezentácia |
Stiahnuté
0 x |
Veľkosť
0,6 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
16760 |
Posledná úprava
25.01.2009 |
Zobrazené
663 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Cieľom predmetu je pochopiť teoretické otázky vzniku všeobecnej pedagogiky a sociálnej pedagogiky, niektoré prístupy k sociálnej a všeobecnej pedagogike z historického aspektu.
Pochopiť štruktúru pedagogických vied a ich vzťah k iným vedám;
Osvojenie pedagogickej terminológie a podstaty pedagogických javov a ich podmienenosť;
Vyšpecifikovať pojem a predmet pedagogiky, výchovy a jej obsahu;
Pedagogika-sémantický pohľad Gréčtina–paidagogos (pais -dieťa; agein- viesť) otrok doprevádzajúci syna svojho pána do školy
Latina paedagogik, otrok- učiteľ –vychovávateľ
Skalková (2004) charakterizuje pedagogiku ako vedný odbor , ktorý zahrnuje teóriu a výskum v oblasti výchovy a vzdelávania. Pedagogika sa môže charakterizovať ako spoločenská veda, ktorá skúma podstatu, štruktúru a zákonitosti výchovy a vzdelávania.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.