Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Prezentácia na Strategické plánovanie

«»
Prípona
.ppt
Typ
prezentácia
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,8 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5747
Posledná úprava
23.11.2017
Zobrazené
2 067 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
„Hlavným zámerom veľkých spoločností nemá byť len ich rast, ale musia sa transformovať, tzn. zbavovať sa pohodlných návykov „z dobrých časov“, pretvárať sa, aby boli podnikavejšie, vynaliezavejšie a úspornejšie, a tiež musia pre svoj zámer získať ľudí.“

Podstata strategického plánovania

• Metodologický nástroj, pomocou ktorého banka definuje spôsob tvorby a udržania takej konkurenčnej výhody, ktorá má spravidla zabezpečiť budúce úspešné pôsobenie na danom trhu.

Význam plánovania

• Pomáha koordinovať činnosti, ktoré zabezpečujú dosiahnutie stanovených cieľov v určitom čase
• Núti vedenie firmy premýšľať o budúcnosti systematickým spôsobom
• Umožňuje lepšie prispôsobenie zdrojov zisteným možnostiam trhu
• Zvyšuje možnosti objavovať príležitosti na trhu
• Umožňuje zlepšiť komunikáciu vo firme a vyhnúť sa tak rizikám a konfliktom medzi jednotlivými profesiami alebo stupňami riadenia
• Zabezpečuje väčšiu stimuláciu a pripravenosť prispôsobiť sa zmenám
• Umožňuje priebežné sledovanie činnosti

Kľúčové slová:

vízia

strategické ciele

SMART

SWOT

východiska

vonkajšia a vnútorná analýza

matica

vyhodnotenie



Obsah:
  • Podstata strategického plánovania
    Význam plánovania
    Plánovací proces
    Strategické otázky
    Životný cyklus strategického plánovania
    Poslanie
    Vízia
    Poslanie (a vízia) sú determinované 5 prvkami:
    Poslanie banky
    Poslanie a vízia sa môžu stať po určitej dobe nejasnými
    Atribúty SMART
    Hlavné ciele banky - získavanie a uspokojovanie klientov (rast podielu na trhu alebo rast bilančnej sumy)
    Východiská a základné princípy stanovenia strategických cieľov:
    Analýza odvetvia (odborová)
    Analýza konkurencie
    Matica výkon/dôležitosť (matica silných stránok)
    Matica príležitostí
    Matica hrozieb
    Diagram analýzy SWOT
    Podmienky kvalitného systému strategického plánovania (kritické faktory úspechu)
    Meranie a monitorovanie spokojnosti zákazníka
    Organizácia strategického plánovania v bankách
    Prekážky optimalizácie strategického plánovania v našich bankách
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko