Prezentácia na Strategické plánovanie
Prípona
.ppt |
Typ
prezentácia |
Stiahnuté
5 x |
Veľkosť
0,8 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
5747 |
Posledná úprava
23.11.2017 |
Zobrazené
2 099 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
„Hlavným zámerom veľkých spoločností nemá byť len ich rast, ale musia sa transformovať, tzn. zbavovať sa pohodlných návykov „z dobrých časov“, pretvárať sa, aby boli podnikavejšie, vynaliezavejšie a úspornejšie, a tiež musia pre svoj zámer získať ľudí.“
Podstata strategického plánovania
• Metodologický nástroj, pomocou ktorého banka definuje spôsob tvorby a udržania takej konkurenčnej výhody, ktorá má spravidla zabezpečiť budúce úspešné pôsobenie na danom trhu.
Význam plánovania
• Pomáha koordinovať činnosti, ktoré zabezpečujú dosiahnutie stanovených cieľov v určitom čase
•
Núti vedenie firmy premýšľať o budúcnosti systematickým spôsobom
•
Umožňuje lepšie prispôsobenie zdrojov zisteným možnostiam trhu
•
Zvyšuje možnosti objavovať príležitosti na trhu
•
Umožňuje zlepšiť komunikáciu vo firme a vyhnúť sa tak rizikám a konfliktom medzi jednotlivými profesiami alebo stupňami riadenia
•
Zabezpečuje väčšiu stimuláciu a pripravenosť prispôsobiť sa zmenám
•
Umožňuje priebežné sledovanie činnosti
Kľúčové slová:
vízia
strategické ciele
SMART
SWOT
východiska
vonkajšia a vnútorná analýza
matica
vyhodnotenie
Obsah:
- Podstata strategického plánovania
Význam plánovania
Plánovací proces
Strategické otázky
Životný cyklus strategického plánovania
Poslanie
Vízia
Poslanie (a vízia) sú determinované 5 prvkami:
Poslanie banky
Poslanie a vízia sa môžu stať po určitej dobe nejasnými
Atribúty SMART
Hlavné ciele banky - získavanie a uspokojovanie klientov (rast podielu na trhu alebo rast bilančnej sumy)
Východiská a základné princípy stanovenia strategických cieľov:
Analýza odvetvia (odborová)
Analýza konkurencie
Matica výkon/dôležitosť (matica silných stránok)
Matica príležitostí
Matica hrozieb
Diagram analýzy SWOT
Podmienky kvalitného systému strategického plánovania (kritické faktory úspechu)
Meranie a monitorovanie spokojnosti zákazníka
Organizácia strategického plánovania v bankách
Prekážky optimalizácie strategického plánovania v našich bankách
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.