Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Prezentácia na tému Internet ako nástroj konkurenčnej výhody

«»
Prípona
.ppt
Typ
prezentácia
Stiahnuté
41 x
Veľkosť
3,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8965
Posledná úprava
15.05.2018
Zobrazené
2 770 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Zdôvodnenie výberu danej témy

Vo svojej práci sa denne stretávam a aj používam internetové technológie , či už v oblasti komunikácie a spracovania informácii.

Pamätám si obdobie, kedy sme neboli vybavený internetom a dokážem porovnať prínos internetových technológii do našej firmy .

Konkurenčná výhoda môže vzniknúť len za predpokladu priaznivých okolností, ktoré spôsobujú rozdiely medzi podnikmi. Tam, kde nie je priestor a dôvod na vznik rozdielov, konkurenčná výhoda spravidla nevzniká. Odlišnosti medzi podnikmi spôsobujú vlastnosti ich externého a interného prostredia. Možnosť vytvoriť konkurenčnú výhodu závisí od veľkosti, premenlivosti a zložitosti externej zmeny a od veľkosti rozdielov v kvalite a kvantite interného prostredia podnikov. Čím je vonkajšie prostredie turbulentnejšie, tým väčší bude počet zmien a väčšie rozdiely v zdrojoch a spôsobilostiach podnikov, a teda aj väčší rozptyl ziskovosti v odvetví. V relatívne stabilnom a jednoduchom prostredí s takmer rovnako silnými podnikmi sa spravidla vyskytujú malé alebo žiadne konkurenčné výhody. Obdobne to platí aj pre zložitosť prostredia. Čím je prostredia zložitejšie, tým väčší je počet kombinácií a väzieb, z ktorých sa odvetvie skladá, a tak sa vytvára priestor na získavanie autentickej odlišnosti. Napriek tomu, že externý priestor na vznik konkurenčnej výhody je daný objektívne a nezávisle od vôle podniku, veľké resp. vedúce podniky na základe svojej veľkosti a konkurenčnej sily do istej miery dokážu ovplyvniť vývoj a vzťahy vo svojom okolí. Podmienkou vzniku a existencie konkurenčnej výhody je teda nedokonalosť konkurenčných procesov.

Kľúčové slová:

konkurenčná výhoda

internet

stratégia

e-shop

webová kamera

business riešenia



Obsah:
  • Internet ako nástroj konkurenčnej výhody
    Zdôvodnenie výberu danej témy
    Internet
    Stratégia
    Konkurenčná výhoda
    WEBOVÁ PREZENTÁCIA
    Aký cieľ sleduje web?
    E- shop
    On - line prepojenie
    Pripojenie kamerového systému na internet
    Webová kamera
    Sledovanie stavu prevádzky
    On-line sledovanie vozidiel
    Základné kroky pri realizácii business riešení:

Zdroje:
  • Časopis PC World
  • http://www.statistics.sk
  • Denník Sme
  • Internet pro strední školy- Roman Baranovič, Ľudmila Moravčíková, Ľubomír Šnajder
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko