Popis:
Zdôvodnenie výberu danej témy
Vo svojej práci sa denne stretávam a aj používam internetové technológie , či už v oblasti komunikácie a spracovania informácii.
Pamätám si obdobie, kedy sme neboli vybavený internetom a dokážem porovnať prínos internetových technológii do našej firmy .
Konkurenčná výhoda môže vzniknúť len za predpokladu priaznivých okolností, ktoré spôsobujú rozdiely medzi podnikmi. Tam, kde nie je priestor a dôvod na vznik rozdielov, konkurenčná výhoda spravidla nevzniká. Odlišnosti medzi podnikmi spôsobujú vlastnosti ich externého a interného prostredia. Možnosť vytvoriť konkurenčnú výhodu závisí od veľkosti, premenlivosti a zložitosti externej zmeny a od veľkosti rozdielov v kvalite a kvantite interného prostredia podnikov. Čím je vonkajšie prostredie turbulentnejšie, tým väčší bude počet zmien a väčšie rozdiely v zdrojoch a spôsobilostiach podnikov, a teda aj väčší rozptyl ziskovosti v odvetví. V relatívne stabilnom a jednoduchom prostredí s takmer rovnako silnými podnikmi sa spravidla vyskytujú malé alebo žiadne konkurenčné výhody. Obdobne to platí aj pre zložitosť prostredia. Čím je prostredia zložitejšie, tým väčší je počet kombinácií a väzieb, z ktorých sa odvetvie skladá, a tak sa vytvára priestor na získavanie autentickej odlišnosti. Napriek tomu, že externý priestor na vznik konkurenčnej výhody je daný objektívne a nezávisle od vôle podniku, veľké resp. vedúce podniky na základe svojej veľkosti a konkurenčnej sily do istej miery dokážu ovplyvniť vývoj a vzťahy vo svojom okolí. Podmienkou vzniku a existencie konkurenčnej výhody je teda nedokonalosť konkurenčných procesov.
Kľúčové slová:
konkurenčná výhoda
internet
stratégia
e-shop
webová kamera
business riešenia
Obsah:
- Internet ako nástroj konkurenčnej výhody
Zdôvodnenie výberu danej témy
Internet
Stratégia
Konkurenčná výhoda
WEBOVÁ PREZENTÁCIA
Aký cieľ sleduje web?
E- shop
On - line prepojenie
Pripojenie kamerového systému na internet
Webová kamera
Sledovanie stavu prevádzky
On-line sledovanie vozidiel
Základné kroky pri realizácii business riešení:
Zdroje:
- Časopis PC World
- http://www.statistics.sk
- Denník Sme
- Internet pro strední školy- Roman Baranovič, Ľudmila Moravčíková, Ľubomír Šnajder