Prezentácia na tému Medzinárodný manažment
«»
Popis:
Medzinárodné podnikanie
• Podnikanie je sprevádzané prienikom nielen na domáce ale aj na zahraničné trhy.
•
Spája sa s internacionalizáciou podnikateľských činností.
•
Podnik tak využíva medzinárodné prostredie, ktoré môže znamenať konkurenčnú výhodu.
•
Spoločné podnikanie, ktoré prerastá rámec národných ekonomík sa postupne rozvíja na medzinárodné podnikanie.
Internacionalizácia
Stať sa medzinárodným manažérom znamená, že potrebujete poznať, vedieť a osvojiť si princípy fungovania medzinárodného podnikania a medzinárodných podnikov.
Kľúčové slová:
medzinárodný manažment
japonský manažment
rokovanie
interkultúrna komunikácia
Obsah:
- Medznárodné podnikanie
Internacionalizácia
5 fáz internacionalizácie
Medzinárodný manažment
Medzinárodné spoločnosti
Japonský štýl vedenia
Rozdiely v postavení manažérov
Riadenie rôznych kultúr
Obchodné rokovanie
Príprava na OR so zahraničným partnerom
Zásady rokovania v zahraničí
Interkultúrna komunikácia (IK)
Mlčanie ako druh IK
Interkultúrne osobitosti OR vo vybraných krajinách
Manažment vo vyspelých krajinách
Ako to Japonsko dokázalo?
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.