Popis:
a)Vypracujte krátky reklamný šot, v ktorom zaútočíte produktom firmy.
b)Vypracujte propagačný leták, v ktorom zaútočíte konkurenčnými výhodami firmy, menovite cenou, možnosťou priamej objednávky a poradenstvom.
c)Navrhnite firme rámcový program marketingových aktivít pre mesto Bešeňová a okolie do 50 km s prihliadnutím na možnosť obslúženia zahraničných turistov, najmä Poliakov, Čechov a Maďarov...
Malé zlatníctvo Gold Expres, s.r.o. v ružomberskom regióne ponúka svojim zákazníčkam – a návštevníčkam kúpeľného mesta Bešeňová zaujímavý sortiment dámskych šperkov na okrasu rúk, nôh, krku, prstov a ostatných častí tela. Šperky vyrába zo zlata a striebra ručne, teda každý z nich je originálom, na svete iba jediným. Vzorov je veľa, ale kusov toho istého vzoru je veľmi málo. Firma žiadne šperky nenakupuje, všetky vyrába sama a preto ich cena je veľmi prístupná. Šperky možno nakúpiť v predajni, ktorá je súčasťou výrobnej dielne, takže dodanie je jednoduché s možnosťou objednávky vzoru, typu a materiálu v požadovanom čase a s odborným poradenstvom. Promotion má firma minimálnu a jednoduchú: v predajni dáva zákazníkom k dispozícii katalógy a propagačné materiály z celého sveta.
Kľúčové slová:
Prípadová štúdia
Zlatníctvo