Riadenie kvality v podniku
«»
Popis:
Je dôležité si uvedomiť, že systém riadenia kvality v dnešnej dobe nie je luxus, ale nevyhnutnosť pre zabezpečenie dlhodobej konkurencieschopnosti.
Zavedenie SRK neznamená automaticky zlepšenie spoločnosti. Je to dlhodobý proces, ktorý by v konečnom dôsledku mal viesť k:
zlepšovaniu spokojnosti zákazníkov,
efektívnosti,
znižovaniu nákladov,
redukcii rizík,
zvyšovaniu produktivity práce,
zvyšovaniu kvality samotného produktu.
Kľúčové slová:
riadenie
kvalita
podnik
manažment
zlepšovanie
dodávatelia
Obsah:
- Každý podnik je bytostne závislý na zákazníkoch, ich spokojnosti a lojalite. preto je potrebné:
Preskúmavanie požiadaviek zákazníkov
Rýchle a efektívne uspokojovanie
Rozvoj a riadenie vzťahov so zákazníkmi
Systematické meranie spokojnosti a loajality
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.