Starostlivosť o zákazníka a zákaznícky servis
Popis:
Prehľadná prezentácia na uvedenú tému.
Zákazník vám prináša prácu a peniaze.
Získať nového zákazníka stojí oveľa viac, ako udržať si existujúceho.
Pokiaľ sa problém nevyrieši rýchlo, zákazník vás opustí.
Spokojný zákazník to povie trom, nespokojný jedenástim.
Nespokojní zákazníci majú oveľa viac priateľov ako spokojní.
Zákazník nemá vždy pravdu, ale je potrebné zvážiť, ako mu to poviete.
Kľúčové slová:
zákazník
starostlivosť
servis
meradlo úspechu
kvalitné produkty
softvér
tovar
služby
Obsah:
- Úspešné podniky si dnes uvedomujú, že zákazník je pánom na trhu a má možnosť výberu, nakoľko je prevaha ponuky nad dopytom. Preto sa pre mnoho podnikov splnenie až prekročenie požiadaviek zákazníka stalo meradlom úspechu a strategickým cieľom. Akýkoľvek podnik nemôže existovať bez zákazníkov - iba kvalitné produkty - tovar, služby, softvér, polotovary - ho udržia dlhšiu dobu na trhu.
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.