Vytváranie vzťahov so zákazníkmi a hodnoty pomocou marketingu
«»
Popis:
Po prečítaní tejto kapitoly by ste mali:
- Vedieť definovať marketing a vysvetliť dôležitosť (1) objavovania a (2) uspokojovania potrieb a požiadaviek spotrebiteľov.
- Rozlišovať prvky marketingového mixu a činitele marketingového prostredia.
- Rozumieť, ako organizácie budujú silné vzťahy so zákazníkmi, využívajúc súčasné poznatky o hodnote pre zákazníka a vzťahového marketingu.
- Vedieť opísať, ako sa dnešná trhová orientácia odlišuje od predošlých období orientovaných na výrobu a predaj.
- Rozumieť významu etiky a spoločenskej zodpovednosti a ich vzťahu k jednotlivcovi, organizáciám a spoločnosti.
- Vedieť, čo je potrebné na to, aby vznikol marketing, a ako marketing vytvára hodnotu pre zákazníka a úžitky pre spotrebiteľov.
Kľúčové slová:
marketing
základy marketingu
vzťahy so zákazníkmi
marketingový mix
Obsah:
- Po prečítaní tejto kapitoly by ste mali vedieť
Vytváranie vzťahov so zákazníkmi a hodnoty pomocou marketingu
Čo je to marketing?
Marketingové oddelenie organizácie a jeho mnohoraké vzťahy
Ako marketing objavuje a uspokojuje potreby spotrebiteľov
Činitele prostredia ovplyvňujúce organizáciu a jej dodávateľov a zákazníkov
Ako marketing objavuje a uspokojuje potreby spotrebiteľov
Marketingový program: ako budovať vzťahy so zákazníkmi
Druhá úloha marketingu: uspokojovanie potrieb spotrebiteľov
Ako samarketing stal takým dôležitým
Štyri rozličné smerovania v dejinách amerického podnikania
Ako samarketing stal takým dôležitým
Marketing
Výmena
Trh
Činitele prostredia
Cieľový trh
Marketingový mix
Hodnota pre zákazníka
Vzťahový marketing
Marketingový program
Marketingové poňatie
Trhová orientácia
Riadenie vzťahov so zákazníkmi (customer relationship management – crm)
Sociálnomarketingové poňatie
Makromarketing
Mikromarketing
Konečný spotrebiteľ
Organizační kupujúci
Úžitok
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.