Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Vytváranie vzťahov so zákazníkmi a hodnoty pomocou marketingu

«»
Prípona
.pdf
Typ
prezentácia
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,6 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38929
Posledná úprava
03.12.2011
Zobrazené
2 130 x
Autor:
zabuliatko2
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Po prečítaní tejto kapitoly by ste mali:
- Vedieť definovať marketing a vysvetliť dôležitosť (1) objavovania a (2) uspokojovania potrieb a požiadaviek spotrebiteľov.
- Rozlišovať prvky marketingového mixu a činitele marketingového prostredia.
- Rozumieť, ako organizácie budujú silné vzťahy so zákazníkmi, využívajúc súčasné poznatky o hodnote pre zákazníka a vzťahového marketingu.
- Vedieť opísať, ako sa dnešná trhová orientácia odlišuje od predošlých období orientovaných na výrobu a predaj.
- Rozumieť významu etiky a spoločenskej zodpovednosti a ich vzťahu k jednotlivcovi, organizáciám a spoločnosti.
- Vedieť, čo je potrebné na to, aby vznikol marketing, a ako marketing vytvára hodnotu pre zákazníka a úžitky pre spotrebiteľov.

Kľúčové slová:

marketing

základy marketingu

vzťahy so zákazníkmi

marketingový mix



Obsah:
  • Po prečítaní tejto kapitoly by ste mali vedieť
    Vytváranie vzťahov so zákazníkmi a hodnoty pomocou marketingu
    Čo je to marketing?
    Marketingové oddelenie organizácie a jeho mnohoraké vzťahy
    Ako marketing objavuje a uspokojuje potreby spotrebiteľov
    Činitele prostredia ovplyvňujúce organizáciu a jej dodávateľov a zákazníkov
    Ako marketing objavuje a uspokojuje potreby spotrebiteľov
    Marketingový program: ako budovať vzťahy so zákazníkmi
    Druhá úloha marketingu: uspokojovanie potrieb spotrebiteľov
    Ako samarketing stal takým dôležitým
    Štyri rozličné smerovania v dejinách amerického podnikania
    Ako samarketing stal takým dôležitým
    Marketing
    Výmena
    Trh
    Činitele prostredia
    Cieľový trh
    Marketingový mix
    Hodnota pre zákazníka
    Vzťahový marketing
    Marketingový program
    Marketingové poňatie
    Trhová orientácia
    Riadenie vzťahov so zákazníkmi (customer relationship management – crm)
    Sociálnomarketingové poňatie
    Makromarketing
    Mikromarketing
    Konečný spotrebiteľ
    Organizační kupujúci
    Úžitok
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko