Analýza štruktúry mesačnej spotreby vybranej rodiny
«»
Prípona
.doc |
Typ
projekt |
Stiahnuté
13 x |
Veľkosť
0,8 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
17377 |
Posledná úprava
28.12.2008 |
Zobrazené
1 504 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
V spotrebiteľskom správaní sa spotrebiteľov na trhu môžeme pozorovať výrazné rozdiely. Existuje množstvo faktorov, ktorými sú spotrebitelia pri nákupoch ovplyvňovaní. Ľudia sú rozdielni a rozdielne sú aj ich potreby a želania a to najmä v závislosti od pohlavia, veku, ekonomickej aktivity, počtu členov domácností, výšky príjmu a podobne.
Kľúčové slová:
spotrebiteľ
spotrebiteľské správanie
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.