Charakteristika benchmarkingu
«»
Popis:
Krstným otcom benchmarkingu bol americký Xerox.
Uviedol sa na trhu ako vynikajúci podnik v odbore reprografie. Stal sa takmer jediným dodávateľom kopírovacích strojov. Bol tak vynikajúci, že nejakú dobu sa „rozmnožovať“ vyslovovalo ako „xeroxovať“, a rozmnožovacím strojom sa hovorilo „xerox“, ostatné firemné mená sa skoro vôbec nevyskytovali.
Kľúčové slová:
benchmarking
história
charakteristika
rozdelenie a priebeh benchmarkingu
Zdroje:
- Jaroslav, A., Jirásek : Benchmarking a konkurenční zpravodajství, Souměření pro sopeření, Profess Consulting, s.r.o., Praha 2007
- Andrej, Piškanin; Ján, Rudy a kolektív: Základy manažmentu, Univerzita Komenského, Bratislava 2006
- Mičieta, B : Prosperujúci podnik
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.