Inovácia produktu Fotopasca
Popis:
Náš šesťčlenný tím sa rozhodol inovovať trocha netradičný produkt s názvom fotpasca. Fotopasca je zariadenie, ktoré na základe pohybu začne robiť fotografie alebo krátke videozáznamy. O tomto produkte sme sa dozvedeli prvý krát z letákov, ktoré sme našli na nástenke na internáte. Keďže sme tento produkt všetci už spoznali, rozhodli sme sa, že by bolo zaujímavé ho inovovať.
Rozhodli sme sa pre inovovanie fotopasce, zariadenia, ktoré na základe pohybu zachytáva fotky alebo videá. Túto fotopascu na danom trhu s poľovníckymi potrebami a doplnkami ponúka firma IBO s.r.o. so sídlom v Trenčíne. Využili sme jej produkt v našej práci, podľa predpísaných postupov sme vybrali inovácie dvoch typov. Po prvé sa jednalo o vábidlo- vábničku na zver. Pre projekt sme si určili ako termín ukončenia 15. apríl 2011. Cieľovou skupinou boli poľovníci a trh s poľovníckymi potrebami a doplnkami. Ďalej sme sa rozhodli pre využitie dvoch odborných pracovníkov, vlastného kapitálu, využitie vlastných priestorov, určili sme základné body pre podporu predaja a konečnom dôsledku počet kusov inovovaného produktu.
Kľúčové slová:
fotopasca
projekt
inovácia
Obsah:
- Zoznam tabuliek
Zoznam obrázkov
Úvod
1. Metóda 635
2. Charakteristika podniku a produktu
3. Definovanie projektu
3.1 Definovanie problému
3.2 Termín ukončenia projektu
3.3 Ciele podniku
3.4 Rozsah, obmedzenia, stratégia
3.5 Kritéria pre hodnotenie úspešnosti
3.6 Predbežný odhad zdrojov potrebných pre realizáciu projektu
3.7 Identifikácia rizík a možnosti ich eliminácie
4. Plánovanie projektu
4.1 Analýza
4.2 Príprava a tvorba inovácie
4.3 Realizačná fáza
5. Ukončenie projektu
5.1 Otázky na záver
5.2 Marketingová stratégia
5.3 Marketingový mix
5.4 Metóda semaforu
5.5 Stupeň inovácie - Valentovo inovačné spektrum
Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.