Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 025   projektov
0 nových

Interaktívny marketing v B2B

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3333
Posledná úprava
08.05.2017
Zobrazené
1 172 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Ukážka:

ÚVOD
Business to business marketing sa neustále vyvíja, obchodníci v snahe bližšieho kontaktu so zákazníkom využívajú nové netradičné metódy marketingu. Interaktívny marketing je novodobým spôsobom komunikácie v sfére B2B (Business to Business), pričom pod týmto pojmom možno rozumieť elektronickú komunikáciu medzi kupujúcim a predávajúcim v počítačovom prostredí, kde kupujúci kontroluje druh a množstvo informácií, ktoré dostáva od predávajúceho.


Kľúčové slová:

Marketing

B2B

interaktívny marketing

internet

IT

obchod



Obsah:
  • Abstract
    Key words
    Úvod
    Materiál a metódy
    Výsledky
    Diskusia
    Záver
    Anotácia
    Kľúčové slová
    Literatúra

Zdroje:
  • KITA, J.: Nákup a predaj na trhu výrobnej sféry. Bratislava: Iura Edition, 2002
  • KITA, J. a kol.: Marketingové aplikácie. Bratislava: Ekonóm, 2000
  • HAIG, M.: The B2B E-commerce Handbook. USA: KPBB, 2002
  • BUSSLER, CH.: B2B Integration. UK: Springer, 2003
  • FRIEDMAN, M.: Understanding B2B. UK: Dearborn Trade, 2001
  • SAMTANI, G.: B2B Integration: A Practical Guide to Collaborative E-Commerce. USA: World Scientific Publishing Company, 2002
  • Forrester Research: Improving B2B Lead Management, 2006
  • Forrester Research: B2B Marketers Dip A Toe Into Emerging Tactics, 2007
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko