Interaktívny marketing v B2B
«»
Popis:
Ukážka:
ÚVOD
Business to business marketing sa neustále vyvíja, obchodníci v snahe bližšieho kontaktu so zákazníkom využívajú nové netradičné metódy marketingu. Interaktívny marketing je novodobým spôsobom komunikácie v sfére B2B (Business to Business), pričom pod týmto pojmom možno rozumieť elektronickú komunikáciu medzi kupujúcim a predávajúcim v počítačovom prostredí, kde kupujúci kontroluje druh a množstvo informácií, ktoré dostáva od predávajúceho.
Kľúčové slová:
Marketing
B2B
interaktívny marketing
internet
IT
obchod
Obsah:
- Abstract
Key words
Úvod
Materiál a metódy
Výsledky
Diskusia
Záver
Anotácia
Kľúčové slová
Literatúra
Zdroje:
- KITA, J.: Nákup a predaj na trhu výrobnej sféry. Bratislava: Iura Edition, 2002
- KITA, J. a kol.: Marketingové aplikácie. Bratislava: Ekonóm, 2000
- HAIG, M.: The B2B E-commerce Handbook. USA: KPBB, 2002
- BUSSLER, CH.: B2B Integration. UK: Springer, 2003
- FRIEDMAN, M.: Understanding B2B. UK: Dearborn Trade, 2001
- SAMTANI, G.: B2B Integration: A Practical Guide to Collaborative E-Commerce. USA: World Scientific Publishing Company, 2002
- Forrester Research: Improving B2B Lead Management, 2006
- Forrester Research: B2B Marketers Dip A Toe Into Emerging Tactics, 2007
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.