Komunikačná politika a popis nástrojov komunikačnej politiky
«»
Popis:
1, Komunikácia
-na jednej strane informuje a oboznamuje spotrebiteľov s výrobkami a na druhej strane prijíma požiadavky spotrebiteľov a reaguje na ne
-proces, ktorý sprostredkuváva tok informácií medzi organizáciou, cieľovým trhom a verejnosťou
-komunikovať znamená správne odovzdávať informácie, správy
-informácie môžu byť odovzdané: slovom, písmom, symbolmi, znakmi
Kľúčové slová:
reklama
komunikačná politika
predaj
Obsah:
- 1, Komunikácia,komunikačná politika,komunikačný proces a marketingová komunikácia
2, Nástroje komunikačnej politky
2,1 Reklama
2,2 Podpora predaja
2,3 Public Relations
2,4 Osobný predaj
2,5 Ústne podanie a referenčné zdroje
2,6 Priamy marketing
3, Použitá literatúra
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.