Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Komunikačná politika a popis nástrojov komunikačnej politiky

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
28417
Posledná úprava
17.10.2011
Zobrazené
1 809 x
Autor:
lecavalier
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1, Komunikácia

-na jednej strane informuje a oboznamuje spotrebiteľov s výrobkami a na druhej strane prijíma požiadavky spotrebiteľov a reaguje na ne
-proces, ktorý sprostredkuváva tok informácií medzi organizáciou, cieľovým trhom a verejnosťou
-komunikovať znamená správne odovzdávať informácie, správy
-informácie môžu byť odovzdané: slovom, písmom, symbolmi, znakmi

Kľúčové slová:

reklama

komunikačná politika

predaj



Obsah:
  • 1, Komunikácia,komunikačná politika,komunikačný proces a marketingová komunikácia
    2, Nástroje komunikačnej politky
    2,1 Reklama
    2,2 Podpora predaja
    2,3 Public Relations
    2,4 Osobný predaj
    2,5 Ústne podanie a referenčné zdroje
    2,6 Priamy marketing
    3, Použitá literatúra

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko