Komunikačný mix
Popis:
Marketingová komunikácia
a) Práca s verejnosťou – je kladená v našej firme na popredne miesto. Našich zákazníkoch chceme presvedčiť, o našich ekologických úmysloch. Chceme predstaviť náš revolučný ekologický produkt, ktorý nielen, že je ekologicky ale je aj niekoľkonásobne prevyšujúci kvalitou svojich predchodcov. Našim cieľom je vybudovať si goodwill na kvalite, cene a prístupe k zákazníkom.
b) Podpora predaja – je v našej firme zameraná hlavne na spotrebiteľa či už na bežného alebo na priemyselné fabrika. Každá priemyselná inštitúcia, ktorá prejaví záujem o naše výrobky obdrží od nás niekoľko vzoriek. Touto formou dávame možnosť každej firme zvlášť si otestovať náš produkt a porovnať si jeho výhody s konkurenčným výrobkom. Nezabúdame však ani na subjekty distribučného kanála. Veľkoobchodníkom a maloobchodníkom ponúkame spoločnú reklamu a príplatky.
Kľúčové slová:
komunikačný mix
marketingová komunikácia
ekologické vrecúška
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.