Popis:
ŠTRUKTÚRA PROJEKTU
A/ EVOKÁCIA
Metódy: motivačné, aktivizačné, imitačná
Motivácia:
Motiváciu začínam na koberci. Deti ležia a ja im pustím nahrávku relaxačnej hudby. Deťom poviem, že celý deň pracovali tvrdo, a preto si musia „dobiť baterky“.
„ Deti predstavte si, že ste na nejakom príjemnom mieste, ako je napríklad kvitnúca lúka, pláž, ktorú máte len pre seba alebo ste na starom zámku. Predstavte si toho, kto je tam s vami a čo spolu robíte. Nezabúdajte pri tom pravidelne a zhlboka dýchať, lebo tam kde ste, začínate šantiť a zadýchali by ste sa. Ešte chvíľku sa pohrajte vo svojich predstavách a pomaly, pomaly budeme cestovať domov, do nášho mesta, na našu ulicu, do našej školy, do našej triedy. Prebudíme sa, ponaťahujeme sa a otvoríme očká.“ ...
Kľúčové slová:
komunikačné zručnosti
recepcia
čítanie
maľované čítanie
maľovanie
čítanie
komukácia
výchova detí
relaxácia
Obsah:
- Komunikačná téma: Maľované čítanie
Štruktúra projektu
Evokácia
Uvedomenie si významu
Reflexia
Zdroje:
- MAŠLEJOVÁ,D.:Cesta do minulosti, Adamko,Roč.V,č.11,2009,ISSN 1336-6505,s.14-15)
- HIRSCHNEROVÁ.Z,KESSELOVÁ.J,SEDLÁKOVÁ.M:Slovenský jazyk pre 3.ročník základných škôl,OrbisPictusIstropolitana,Bratislava,2007,ISBN 978-80-7158-770-5