Manažment investičného rozvoja podniku
«»
Popis:
Charakteristika firmy
Spoločnosť Kláštorná s.r.o. bola založená v roku 1997, vtedy ako Znievska s.r.o. Už od samotného počiatku bola spoločnosť primárne orientovaná na plnenie prírodnej minerálnej vody do spotrebiteľských balení.
S prírodnou minerálnou vodou Kláštorná ste sa v tom čase mohli po prvýkrát stretnúť v jej nezabudnuteľnom balení v reštauráciách a kaviarňach po celom Slovensku - tzv. malé sklenené fľaše, s ktorými spoločnosť prišla na slovenský trh ako jedna z prvých a veľmi rýchlo si získala svojich verných zákazníkov. Následne so zvyšovaním podielu predaja PET obalov rozšírila svoju produkciu aj do tohto druhu fliaš a Kráľovnú minerálnych vôd ste zrazu mohli nájsť aj v obchodoch.
Naši verní zákazníci od úplného začiatku až dodnes oceňujú u minerálnych vôd nie tak bežný znak - lahodnú a hlavne neutrálnu chuť, charakteristickú vlastnosť našej Kráľovnej. Spoločnosť od svojho založenia prešla niekoľkými významnými etapami.
...
Charakteristika investície
Nová výrobná linka
Spoločnosť Kláštorná s.r.o. v ďalšom roku pristúpi k radikálnej obmene technológie a vymenila poloautomatizované sériovo zapojené linky na plnenie produktov do PET obalov a sklo obalov za dve plnoautomatické paralelne usporiadané linky, ktoré umožňujú plnenie produktov do oboch druhov obalov súčasne. Srdcom linky na plnenie do PET fliaš je nový plniaci blok spojený so zariadením na vyfukovanie fliaš do jedného uzavretého celku. V praxi to znamená, že fľaša po jej vyfúknutí nie je do plniča dopravovaná dopravníkom z externého prostredia, ale od jej vyfúknutia až po naplnenie a jej uzavretie je v jednom uzavretom priestore, do ktorého je vháňaný sterilný vzduch. Celý tento systém umožňuje výrobu hygienicky bezchybných a bezpečných výrobkov. Z tohto pohľadu je v rámci našej spoločnosti aplikované z hľadiska hygieny a bezpečnej výrobnej praxe technicky najvyspelejšie riešenie. Je to jedno z najvyspelejších technologických zariadení umiestnených nie len v slovenskom, ale aj v celoeurópskom priestore.
...
Kľúčové slová:
investícia
ekonomická efektívnosť investície
riziko pri investícii
Obsah:
- 1. Charakteristika firmy
2. Zdôvodnenie potreby investície podniku (ciele podniku)
3. Charakteristika investície
4. Ekonomická efektívnosť investície
5. Výpočet odhadovanej ročnej produkcie a prímov
6. Stanovenie ekonomickej efektívnosti pomocou vhodne zvolených metód
7. Riziko pri investícii
8. Spôsob financovania
9. Zhodnotenie investičného variantu
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.