Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Marketing neziskových organizácií

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
20 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
27186
Posledná úprava
30.10.2009
Zobrazené
2 436 x
Autor:
katka17sc
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Špecifické oblasti uplatnenia marketingu – marketing nezsikových organizácií

doc. ing. Viera Cibáková, csc.
Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy

Požiadavka uplatňovať princípy trhovej ekonomiky vyvoláva hlad po nových informáciách sprostredkujúcich poznatky a skúsenosti z fungujúcich trhových ekonomík. Motívom je hľadanie spôsobov, metód a postupov na dosiahnutie konkrétnych cieľových efektov1 v danom trhovom prostredí. V tomto kontexte sa stále viac hovorí o nutnosti aplikácie marketingu a to nielen v organizáciách, ktorých cieľovou funkciou je maximalizácia zisku. Marketing je tak, ako určitý osobitný prístup k hľadaniu optimálnych cieľových efektov na fungujúcom trhu, predmetom záujmu nielen komerčných podnikateľských subjektov, ale aj nekomerčných organizácií.

Kľúčové slová:

neziskove organizácie



Zdroje:
  • Cibáková, V., Bartáková, G.: Marketing manažment I – vybrané trendy rozvoja. Bratislava: Trendy, 2003.
  • Čihovská, V.: Marketing neziskovej organizácie. In: Marketing, obchod a právo. (Zborník) Ostrava: VŠB - TU EF, 1997.
  • Harna, Š.: Marketing v činnosti neziskových organizácií. In: Nonprofit, 1997, č. 12.
  • Kotler, Ph. - Armstrong, G.: Marketing Management. New York: Prentice Hall, Inc. Englewood Cliffs, 1991.
  • Luck, D. J. - Ferrell, O. C.: Marketing Strategy and Plans. New York: Prentice Hall, Inc. Englewood Cliffs, 1995.
  • Přibová M.- Mařík M.: Základy marketingu. Praha: Aleko, 1991.
  • Rasmussen, T.: Entwicklungslinien 1977. In: Mayer, A.: Dienstleistungs Marketing. Ausburg, 1990.
  • Samuelson, P. A.- Nordhaus, V.D.: Ekonómia I. Bratislava: Bradlo, 1992.
  • Štefko, R.: Finančné inštitúcie a špecifiká marketingových prístupov v ich riadení. In: Perspektivy bankovníctví po roce 2000 ve světe a v ČR. Sborník z mezinárodního vědeckého semináře. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta Slezské univerzity Opava, 1996
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko