Marketing - Spoločnosť Apple
«»
Popis:
Zadanie na marketing, o spoločnosti apple. Marketingový plán predstavuje určitý záväzok podniku k zvolenej stratégii. Nie je to iba formalita, ktorá slúži ako povrchný dokument pre externých finančných podporovateľov alebo dodávateľov, ale má byť skutočným nástrojom pre zodpovedanie všetkých otázok súvisiacich s obsahovou štruktúrou marketingového plánu a poskytovať určité návody počas celého plánovacieho obdobia.
Apple Incorporation je americká technologická spoločnosť založená v roku 1974 v Silicon Valley, v meste Cupertino v Kalifornii, USA. Hlavným programom spoločnosti je výroba a vývoj osobných počítačov Macintosh a ich programového vybavenia, výroba a vývoj osobného hudobného prehrávača iPod a predaj hudby, televíznych relácií a filmov prostredníctvom internetového obchodu Itunes Store.
Kľúčové slová:
marketing
apple
fberg
SWOT
Obsah:
- Úvod
1 Spoločnosť Apple
1.1 Ciele spoločnosti Apple
2 SWOT analyza Apple
3 Prostredie Apple
3.1 Mikroprostredie podniku
3.2 Makroprostredie podniku
4 Prieskum trhu Apple
4.1 Segmentacia trhu
5 Marketingovy mix
6 Portfolio produktov Apple
6.1 Distribučný reťazec
6.2 Analýza produktu
Záver
Použitá literatúra
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.