Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Marketingová komunikácia - Benetton

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
29 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3663
Posledná úprava
09.05.2017
Zobrazené
2 569 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Spoločnosť Benetton založil Benátčan Luciano Benettov v roku 1965 so svojou rodinou a dal jej meno podľa ich priezviska. Pod túto spoločnosť patria odevné značky United Coulours of Benetton, Sisley, .... Spoločnosť sa sústredí najmä na Európsky trh s podielom predaja značky až 83,8%. Ázijský trh tvorí 11,8% a Americký len 4,2% . Hoci je Benetton v zahraničí chápaný ako konfekcia pre široké masy, vďaka originálnym reklamám je oveľa známejší a úspešnejší než väčšina konkurencie. U nás sa táto značka radí do kategórie vyššej triedy.

Firma sa od začiatku snažila byť unikátna a inovatívna. Tieto charakteristiky jej ostali doteraz. Svoju pozornosť plne zameriava na moderné, plnoautomatizované technológie ktoré obnovuje každých päť rokov. Tie zabezpečujú plný proces premeny surových materiálov cez farbenie, strihanie, šitie a pod. až na finálne odevy. Podobne ako produkcia aj distribúcia je plne automatizovaná, keďže automatické stroje sú schopné zostaviť individuálne objednávky až do 5000 obchodov po celom svete.

Kľúčové slová:

Benneton

marketing firmy

kampane

koncepcie

produkčná koncepcia

koncepčná náplň



Obsah:
  • Marketingová komunikácia firmy Benneton - základ koncepcie spoločenského marketingu firmy
    Čo vlastne sleduje spoločnosť Benetton týmito kampaňami a ako napĺňa koncepciu?
    Spoločnosť Benetton - produkčná koncepcia
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko