Popis:
Spoločnosť Benetton založil Benátčan Luciano Benettov v roku 1965 so svojou rodinou a dal jej meno podľa ich priezviska. Pod túto spoločnosť patria odevné značky United Coulours of Benetton, Sisley, .... Spoločnosť sa sústredí najmä na Európsky trh s podielom predaja značky až 83,8%. Ázijský trh tvorí 11,8% a Americký len 4,2% . Hoci je Benetton v zahraničí chápaný ako konfekcia pre široké masy, vďaka originálnym reklamám je oveľa známejší a úspešnejší než väčšina konkurencie. U nás sa táto značka radí do kategórie vyššej triedy.
Firma sa od začiatku snažila byť unikátna a inovatívna. Tieto charakteristiky jej ostali doteraz. Svoju pozornosť plne zameriava na moderné, plnoautomatizované technológie ktoré obnovuje každých päť rokov. Tie zabezpečujú plný proces premeny surových materiálov cez farbenie, strihanie, šitie a pod. až na finálne odevy. Podobne ako produkcia aj distribúcia je plne automatizovaná, keďže automatické stroje sú schopné zostaviť individuálne objednávky až do 5000 obchodov po celom svete.
Kľúčové slová:
Benneton
marketing firmy
kampane
koncepcie
produkčná koncepcia
koncepčná náplň
Obsah:
- Marketingová komunikácia firmy Benneton - základ koncepcie spoločenského marketingu firmy
Čo vlastne sleduje spoločnosť Benetton týmito kampaňami a ako napĺňa koncepciu?
Spoločnosť Benetton - produkčná koncepcia