Popis:
Charakteristika podniku
Výrobné družstvo Kovotvar Kúty vzniklo na Slovensku dňa 1.10.1953 pod názvom TOPĽA. Od doby založenia po dnešné dni družstvo prešlo obrovským vývojom a mnohými zmenami ako nutnosť prispôsobiť sa podmienkam spoločnosti a trhu. V roku 1964 bol stanovený názov KOVOTVAR KÚTY, ktorý mal prevádzky okrem Kútov aj v Šaštíne, Holíči a Jablonici. Družstvo sa tak stalo jedným z najvýznamnejších podnikov v regióne – Západné Slovensko. Pre celkový vývoj družstva a jeho smerovanie boli rozhodujúce roky 1965-1967, kedy prišlo k zahájeniu výroby pozinkovaného tovaru...
Výrobkové portfólia výrobného družstva Kovotvar Kúty
Klasický sortiment – výrobky pre dom a záhradu
Výrobkové portfólio výrobného družstva je tvorené širokou škálou výrobkov v mnohých farebných odtieňoch. Tvoria ho vedrá, kropiace kanvy, hrantíky, vandlíky a podnosy, miniprogram, hrnce a koše, drôtený program, vázy a nádoby na kvety.
Napríklad len vedrá majú 6 veľkostí a 7 druhov držadiel. Každá veľkosť a druh môže byť v pozinkovanom prevedení, ktoré sú vodotesné, vo farebnom prevedení, ktoré sú dekoračné a v zinkovom plus farebnom prevedené, ktoré sú ako vodotesné tak aj dekoračné.
Analýza vonkajšieho prostredia
Marketingové prostredie
Marketingové prostredie výrobného družstva Kovotvar Kúty vytvárajú všetky činitele a vplyvy, ktoré podmieňujú schopnosť firmy uspokojovať potreby zákazníka , spracovať a flexibilne reagovať na zmeny v spoločnosti. Marketingové prostredie sa skladá z mikro a makroprostredia, špecifikovaného bližšie v nasledujúcej časti...
Kľúčové slová:
podnik
mikroprostredie
makroprostredie
analýza
dodávatelia
odberatelia
SWOT analýza
príležitosti a hrozby
Obsah:
- Charakteristika podniku
Predmet činnosti
Výrobkové portfólia výrobného družstva Kovotvar Kúty
Technológia
Analýza vonkajšieho prostredia
Marketingové prostredie
Mikroprostredie výrobného družstva Kovotvar Kúty
Interné mikroprostredie
Podnikové procesy výrobného družstva Kovotvar Kúty
Externé mikroprostredie
Dodávatelia
Odberatelia
Makroprostredie
Ekonomická aktivita
Marketingová stratégia výrobného družstva
Analýza vnútorného prostredia
SWOT analýza
Sily a slabosti
Grafické zobrazenie
Príležitosti a hrozby
Graf príležitosti a hrozieb
Výrobková politika
Stratégia prístupu podniku k zákazníkovi vyplývajúca z odlišnosti kvality produktu oproti konkurentom
Stratégia a alokácia jednotlivých nástrojov marketingového mixu pre rôzne produkty
Zdroje: