Popis:
Ukážka:
Poslanie, vízia a predmet činnosti spoločnosti Penzión Zornička:
Poslanie firmy:
Poslaním našej firmy je čo najefektívnejšie využívanie všetkých vedomostí, skúseností a zručností nášho pracovného potenciálu, ktorým ponúkame predovšetkým zahraničnému klientovi komplexné služby v oblasti nadštandardného ubytovania, kvalitným reštauračných služieb a plného doplnkového servisu. Garantujeme našu maximálnu flexibilitu z pohľadu stále sa meniacich potrieb a požiadaviek našich „náročnejších“ zákazníkov. Taktiež sa snažíme o rozvoj cestovného ruchu v atraktívnej a nemenej známej turistickej oblasti akou bezpochyby sú aj Donovaly.
Vízia firmy:
Chceme sa dostať na popredné miesta nielen v slovenskom rebríčku poskytovania reštauračných a ubytovacích služieb, ale i na prvé miesto v povedomí širokej verejnosti. Nechceme sa zaoberať len kľúčovými aktívami (financie, štruktúra), ale chceme skôr stavať na ľudskej stránke podnikania, reakciách, znalostiach a schopnostiach. Našou prioritou je patriť medzi firmy s vysokým štandardom, kvalitou, spoľahlivosťou a profesionalitou pri udržiavaní stálych, ale získavaní nových zákazníkov. Chceme získať podporu zo strany našich zamestnancov i zákazníkov, čo by viedlo ku dlhoročným spokojným a spoľahlivým vzťahom.
Kľúčové slová:
opis firmy
marketingová filozofia
produkčná koncepcia
marketingový mix
marketingová komunikácia
strategické plánovanie
marketingový projekt
Obsah:
- ŠTÚDIA č.1 - Charakteristika a opis firmy
1. Základné údaje o spoločnosti
2. Poslanie, vízia a predmet činnosti spoločnosti
3. Legislatívna forma
4. Kapitál podniku
5. Oblasti nákupu
6. Zoznam dodávateľov
7. Odbyt
ŠTÚDIA č.2 - Marketingové filozofie a úloha marketingu
1. Produkčná koncepcia
2. Produktová koncepcia
3. Predajná koncepcia
4. Marketingová koncepcia
5. Koncepcia spoločenského marketingu
6. Marketingový mix
7. Produkt
8. Cena
9. Marketingová komunikácia
ŠTÚDIA č.3 - Strategické plánovanie
1. Strategické plánovanie
2. Definícia poslania
3. Podnikové ciele
4. Podnikateľské portfólio
ŠTÚDIA č.4 - Marketingové prostredie
1. Analýza SWOT
2. Analýza zákazníkov
3. Analýza konkurencie
4. Analýza dodávateľsko - odberateľských vzťahov
5. Analýza marketingového makro prostredia
Použitá literatúra
Zdroje:
- Synek, M. a kol.: Manažérska ekonomika. Praha: Grada Publishing, 1996
- Bartáková, G. - Cibáková, V. - Štarchoň, P.: Základy marketingu. Bratislava: 2007
- ŠLOSÁR, R.: Výkladový slovník ekonomických pojmov, Bratislava, SPN 1992.
- ĎAĎO, J.: Marketing v drobnom a strednom podnikaní, Banská Bystrica, 1994.
- Kotler, P.: Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001