Marketingová štúdia - PowerPC spol. s r. o.
«»
Popis:
Marketingová štúdia - PowerPC spol. s r. o.
Poslanie firmy PowerPC spol. s r. o.
Firma PowerPC je fiktívna firma , ktorá bola založená pred dvomi rokmi , s cieľom vyplniť medzeru na trhu v oblasti výpočtovej techniky a podnikových informačných systémov.
Poslanie firmy PowerPC je predaj spoľahlivých počítačových zostáv a značkových komponentov s vyváženým výkonom.
Ďalej chceme poskytovať rýchly servis hardvéru a softvéru u zákazníka. Medzi dôležité činnosti firmy patrí aj tvorba podnikových informačných systémov šitých na mieru zákazníka a profesionálne poradenstvo pri riešení problémov informačných systémov podnikov.
Kľúčové slová:
marketingové prostredie
mikroprostredie
makroprostredie
zákazníci
konkurencia
podpora predaja
distribúcia
komunikácia
dodávatelia
logistika
Obsah:
- Marketingové prostredie
Mikroprostredie
Makroprostredie
Marketingový mix
Produkt
Cena
Náklady
Konkurencia
Distribúcia
Komunikácia
Reklama
Podpora predaja
Public relations
Osobný predaj
Zdroje:
- Prof. Ing. Jaroslav Kita, CSc., a kolektív, 3.vyd. Bratislava: IURA EDITION, 2005. 431 s. ISBN:80-8708-049-8
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.