Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingové prostredie a jeho vplyv na podnik

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
36508
Posledná úprava
03.02.2011
Zobrazené
1 545 x
Autor:
student
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Firmy pôsobia v komplexe trhového prostredia. Kto si chce na trhu udržať pozíciu, musí starostlivo sledovať a analyzovať svoje okolie. Vo všeobecnosti marketingové prostredie tvoria nekontrolovateľné faktory, ktoré obklopujú podnik.
Marketingové prostredie sa skladá z mikroprostredia a makroprostredia.
Mikroprostredie tvoria vplyvy obklopujúce podnik, ktoré ovplyvňujú jeho schopnosť slúžiť zákazníkom, čiže schopnosť poskytovať službu na riešenie problémov.
Makroprostredie vytvárajú širšie spoločenské vplyvy, ktoré pôsobia na celé mikroprostredie a ovplyvňujú proces výmenných vzťahov s cieľovými trhom, čiže schopnosť manažmentu spracovať a reagovať na zmeny v trendoch vývoja spoločnosti.
Marketingové prostredie ponúka oboje: príležitosti aj riziko, a podnik má využívať marketingový výskum a marketingový systém informácií, aby pozorne spracoval zmeny v prostredí.

Kľúčové slová:

makroprostredie

mikroprostredie

podnik



Obsah:
  • 1 Mikroprostredie
    2 Makroprostredie
    3 Praktická aplikácia

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko