Marketingový mix - distribúcia
«»
Popis:
Projekt na vypracovanie jednoducheho marketinogveho mixu - DISTRIBUCIA.
Imaginarna firma Urban Cycles na vyrabanie a predaj bicyklov.
Osobný prístup k zákazníkovi je charakteristický aj pre oblasť distribúcie. Tá zodpovedá modelu priamej distribúcie – výrobca komunikuje a obchoduje priamo s konečným spotrebiteľom bez ďalších medzičlánkov. Ako výrobca bicyklov, ktoré sa vyrábajú na základe presných požiadaviek zákazníka, existencia medzičlánku medzi zákazníkom a výrobcom by mohla viesť k predĺženiu celého procesu od objednania, výroby až po samotný predaj. V neposlednom rade by mohla taktiež viesť k nedorozumeniam v komunikácii medzi predajcom a zákazníkom. ...
Kľúčové slová:
distribúcia
marketing mix
marketingová stratégia
Zdroje:
- Marketing, Jaroslav Kita a kolektív · Vydavateľstvo: IURA EDITION, 2005
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.