Marketingový mix - komunikácia
«»
Popis:
Projekt na vypracovanie jednoducheho marketinogveho mixu - KOMUNIKACIA.
Imaginarna firma Urban Cycles na vyrabanie a predaj bicyklov.
Marketingovú komunikáciu definujeme, ako každú formu riadenej komunikácie, ktorú firma používa k informovaniu, presvedčovaniu a ovplyvňovaniu spotrebiteľov, sprostredkovateľov a určitých skupín verejnosti.
Pre firmu Urban Cycles ja najdôležitejšou formou komunikácie osobná komunikácia. Tá sa začína už od prvého kontaktu s potenciálnym zákazníkom, kedy si k zákazníkovi vybudujeme nielen kúpno-predajný vzťah, ktorý by sa skončil v momente zaplatenia za produkt, ale snažíme sa o rozvoj dlhodobého vzťahu počas celého obdobia počnúc fázou poradenstva až po opätovne kúpenie produktu od našej firmy.
Kľúčové slová:
komunikácia
distribúcia
marketing mix
marketingová stratégia
Zdroje:
- Marketing, Jaroslav Kita a kolektív · Vydavateľstvo: IURA EDITION, 2005
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.