Popis:
1. Charakteristika vybraného produktu v marketingovom mixe
Produkty MB bank
Produktový mix spoločnosti je veľmi pestrý a zahŕňa v sebe poskytovanie služieb pre: osobné financie, študentov a mladých, podnikateľov a malé firmy, stredné a veľké podniky, neziskový a verejný sektor. Neodmysliteľnou súčasťou finančných služieb spoločnosti je exkluzívna banková služba - privátne bankovníctvo, založená na jednoduchej myšlienke – vytvoriť dlhodobý a diskrétny obchodný vzťah s klientom a poskytnúť mu komplexné bankové služby a produkty na vysokej profesionálnej úrovni. Meniaci sa svet okolo nás, stály prílev nových technológií a predovšetkým zrýchľujúci sa život, nás donútili poskytnúť služby elektronického bankovníctva, ktoré sa za posledné roky stalo súčasťou „finančného“ života našich mnohých zákazníkov. Samozrejme, ako som spomenula, produktová škála je veľmi široká, preto charakterizovať všetky typy produktov by bolo z hľadiska rozsahu práce neadekvátne. Z toho dôvodu som si vybral dva, z môjho pohľadu pre bežného „mladého" občana najviac zaujímavé. Sú to osobný účet - Konto mladých a hypotekárny úver - HYPO DYNAMIC...
Kľúčové slová:
marketingový mix
komunikačný mix
štruktúra distribučných kanálov
stratégia
mBank
Obsah:
- 1. Charakteristika vybraného produktu v marketingovom mixe
Produkty MB bank
Cena
Distribúcia
Ľudia
Proces
Materiálne prostredie
Propagácia
2. Organizácia a štruktúra distribučných kanálov MBBank
Pobočky
Vývoj elektronického bankovníctva
Produkty elektronického bankovníctva
Produkty elektronického bankovníctva môžeme rozdeliť nasledovne
3. Stanovenie cien v mBanka s uplatňované stratégie
Cenová stratégia
Cena v bankovníctve
Faktory ovplyvňujúce tvorbu cien
Cenové stratégie
Cenová diferenciácia
4. Marketingový komunikačný mix
Použitá literatúra
Zdroje:
- Bartáková G.,Cibáková V.,Štarchoň P.a Galková S..: Základy marketingu, II. rozšírené vydanie, Bratislava: 228 s.r.o., rok vydania 2007, 279 strán
- Interné zdroje
- http://www.mbank.sk