Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingový mix mBank

«»
Prípona
.docx
Typ
projekt
Stiahnuté
39 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40122
Posledná úprava
05.05.2012
Zobrazené
2 628 x
Autor:
katka953
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Charakteristika vybraného produktu v marketingovom mixe
Produkty MB bank
Produktový mix spoločnosti je veľmi pestrý a zahŕňa v sebe poskytovanie služieb pre: osobné financie, študentov a mladých, podnikateľov a malé firmy, stredné a veľké podniky, neziskový a verejný sektor. Neodmysliteľnou súčasťou finančných služieb spoločnosti je exkluzívna banková služba - privátne bankovníctvo, založená na jednoduchej myšlienke – vytvoriť dlhodobý a diskrétny obchodný vzťah s klientom a poskytnúť mu komplexné bankové služby a produkty na vysokej profesionálnej úrovni. Meniaci sa svet okolo nás, stály prílev nových technológií a predovšetkým zrýchľujúci sa život, nás donútili poskytnúť služby elektronického bankovníctva, ktoré sa za posledné roky stalo súčasťou „finančného“ života našich mnohých zákazníkov. Samozrejme, ako som spomenula, produktová škála je veľmi široká, preto charakterizovať všetky typy produktov by bolo z hľadiska rozsahu práce neadekvátne. Z toho dôvodu som si vybral dva, z môjho pohľadu pre bežného „mladého" občana najviac zaujímavé. Sú to osobný účet - Konto mladých a hypotekárny úver - HYPO DYNAMIC...  

Kľúčové slová:

marketingový mix

komunikačný mix

štruktúra distribučných kanálov

stratégia

mBank



Obsah:
  • 1. Charakteristika vybraného produktu v marketingovom mixe
    Produkty MB bank
    Cena
    Distribúcia
    Ľudia
    Proces
    Materiálne prostredie
    Propagácia
    2. Organizácia a štruktúra distribučných kanálov MBBank
    Pobočky
    Vývoj elektronického bankovníctva
    Produkty elektronického bankovníctva
    Produkty elektronického bankovníctva môžeme rozdeliť nasledovne
    3. Stanovenie cien v mBanka s uplatňované stratégie
    Cenová stratégia
    Cena v bankovníctve
    Faktory ovplyvňujúce tvorbu cien
    Cenové stratégie
    Cenová diferenciácia
    4. Marketingový komunikačný mix
    Použitá literatúra

Zdroje:
  • Bartáková G.,Cibáková V.,Štarchoň P.a Galková S..: Základy marketingu, II. rozšírené vydanie, Bratislava: 228 s.r.o., rok vydania 2007, 279 strán
  • Interné zdroje
  • http://www.mbank.sk
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko