Marketingový plán produktu obce
«»
Popis:
Realizácia produktu obce „Futbalový turnaj o pohár starostu obce“ vychádza zo situačnej analýzy prostredia, ktorá pozostáva predovšetkým zo segmentácie zákazníkov, analýzy vonkajšieho a vnútorného prostredia, analýzy trhu a konkurencie a SWOT analýzy. Na základe týchto analýz boli určené krátkodobé a dlhodobé marketingové ciele, ktoré sa majú realizovať z finančných zdrojov obce i zdrojov podnikateľských subjektov. Zo spomenutých finančných zdrojov sa budú financovať všetky náklady spojené s uskutočnením produktu obce, vrátane nákladov určených na propagáciu samotného podujatia.
Kľúčové slová:
marketing
obec
marketingový plán
analýza obce
Obsah:
- 1. Úvod
1.1 Stanovenie účelu marketingového plánu
1.2 Profil mesta
1.3 Zaangažovanie zainteresovaných /realizačný tím/
2. Zhrnutie
3. Situačný analýza
3.1 poslanie mesta
3.2 analýza produktu mesta
3.3 analýza potrieb a očakávania cieľových skupín /segmentácia zákazníkov/
3.4 analýza vonkajšieho a vnútorného prostredia
3.5 analýza trhu a konkurencie
3.6 SWOT analýza
4. Marketingové ciele
5. Popis stratégie /produkt, cena, propagácia, dostupnosť/
6. Plány činností
7. Spôsob hodnotenia marketingového plánu
8. Nepredvídané okolnosti
9. Použitá literatúra
Zdroje:
- PHSR obce Klasov
- Mestská a obecná štatistika, Štatistický úrad SR, 2010
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.