Popis:
Projekt vypracovaný k predmetu Marketingový výskum.
1. Úvod
1.1 Manažérske zhrnutie
Cieľom marketingového výskumu je poukázanie na spokojnosť klientov s ponúkanými službami Jazykovej školy START, príčiny využívania služieb ponúkanej podnikom, dôvody využívania služieb ponúkaných konkurenciou, organizáciu práce zamestnancov a vedenia spoločnosti, ich znalosti a schopnosti, ktoré sú veľmi dôležité pri práci s ľuďmi a s uspokojovaním ich potrieb. Jazyková škola START sa snaží reagovať na ustavičné zmeny v očakávaniach, zvyšujúcich sa požiadavkách a nárokoch spotrebiteľov. Rozšírená ponuka služieb je zdrojom konkurenčnej výhody, pretože zákazník dodatočné služby oceňuje ako niečo navyše, čo prekonáva jeho očakávania, poskytuje mu vyššiu hodnotu, podporuje jeho spokojnosť a motivuje ho realizovať opakované využívanie služieb. Predpokladom úspechu spoločnosti nie je len zameriavanie sa na zvyšovanie kvality a úrovne existujúcich služieb, ale aj na vývoj a zavádzanie nových druhov služieb. Nápady podnecujúce vývoj nových služieb môžu pochádzať zo strany zamestnancov, tiež zo strany samotných zákazníkov, z poznania sortimentu konkurencie a pod...
Kľúčové slová:
výskum
prieskum
hypotézy
marketing
škola
jazyk
Obsah:
- 1. Úvod
1.1 Manažérske zhrnutie
2. Hlavná časť správy
2.1 Účel
2.2 Metodika
2.3 Priebeh prieskumu
2.4 Výsledky výskumu
Prezentácia výstupov zo Stathgraphics-u (Frekvenčné tabuľky)
Sumárne štatistiky
Wilcoxonov test
Krížová tabuľka
Anova table
Kruskal-Wallisov test
Zhluková analýza
2.5 Ohraničenia
Ohraničenie podnikateľskej činnosti
Časové ohraničenie
Finančné ohraničenie
Personálne ohraničenie
Hodnotenia a odporúčania
2.6 Hypotézy
2.7 Záverečné odporúčania
Marketing
Cena
Distribučná politika
Propagácia
Pracovníci
Procesy
3. Záver
4. Dodatky
4.1 Dotazník
4.2 Zoznam použitej literatúry