Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingový výskum v spoločnosti SKI F, s.r.o. po ukončení zimnej sezóny

«»
Prípona
.docx
Typ
projekt
Stiahnuté
49 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
34896
Posledná úprava
05.05.2012
Zobrazené
2 558 x
Autor:
markhusss
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom marketingového výskumu je poukázanie na spokojnosť klientov s ponúkanými službami spoločnosti Ski F, s.r.o. , príčiny využívania služieb ponúkanej podnikom, dôvody využívania služieb ponúkaných konkurenciou, organizáciu práce zamestnancov a vedenia spoločnosti, ich znalosti a schopnosti, ktoré sú veľmi dôležité pri práci s ľuďmi a s uspokojovaním ich potrieb.

Spoločnosť SKI F, s.r.o. sa snaží reagovať na ustavičné zmeny v očakávaniach, zvyšujúcich sa požiadavkách a nárokoch spotrebiteľov. Rozšírená ponuka služieb je zdrojom konkurenčnej výhody, pretože zákazník dodatočné služby oceňuje ako niečo navyše, čo prekonáva jeho očakávania, poskytuje mu vyššiu hodnotu, podporuje jeho spokojnosť a motivuje ho realizovať opakované nákupy.

Predpokladom úspechu spoločnosti nie je len zameriavanie sa na zvyšovanie kvality a úrovne existujúcich služieb, ale aj na vývoj a zavádzanie nových druhov služieb. Nápady podnecujúce vývoj nových služieb môžu pochádzať zo strany zamestnancov, tiež zo strany samotných zákazníkov, z poznania sortimentu konkurencie a pod.

Kľúčové slová:

marketing

výskum

metodika

typológia

výsledky a porovnania

tabuľky

otázky

odpovede

marketingové procesy

informácie



Obsah:
  • Úvod 3
    Manažérske zhrnutie 3
    Hlavná časť správy 4
    Účel 4
    Metodika 4
    Výsledky a poznatky výskumu 7
     
    FREKVENČNÉ TABUĽKY 7
    SUMÁRNA ŠTATISTIKA 17
    WILCOXONOV TEST 19
    KRÍŽOVÁ TABUĽKA 21
    ANOVA TABLE 22
    KRUSKAL-WALLISOV TEST 23
    ZHLUKOVÁ ANALÝZA 24
    Ohraničenia 27
     
    OHRANIČENIE V RÁMCI PODNIKATEĽSKEJ ČINNOSTI SPOLOČNOSTI 27
    ČASOVÉ OHRANIČENIE 27
    FINANČNÉ OHRANIČENIE 28
    PERSONÁLNE OHRANIČENIE 28
    Hodnotenia a odporúčania 28
     
    HYPOTÉZY 29
    POLITIKA PONUKY 32
    CENA 33
    DISTRIBUČNÁ POLITIKA 33
    PROPAGÁCIA 33
    ĽUDIA 34
    PROCESY 35
    Záver 37
    Dodatky 38
    Prílohy 38
    Zoznam použitej literatúry 40
    Dátové súbory 40

Zdroje:
  • Richterová, K. a kol. : Marketingový výskum. Ekonóm, 2005. 375 s. ISBN 80-225-2064-0
  • Vokounová, D. a kol. : Praktikum z prieskumu trhu. Ekonóm, 2004. 129 s. ISBN 80-225-1753-4
  • Kusá, A. : Výskum trhu. Zvolen, 2006. 81 s. ISBN 80-228-1613-2
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko