Popis:
Cieľom marketingového výskumu je poukázanie na spokojnosť klientov s ponúkanými službami spoločnosti Ski F, s.r.o. , príčiny využívania služieb ponúkanej podnikom, dôvody využívania služieb ponúkaných konkurenciou, organizáciu práce zamestnancov a vedenia spoločnosti, ich znalosti a schopnosti, ktoré sú veľmi dôležité pri práci s ľuďmi a s uspokojovaním ich potrieb.
Spoločnosť SKI F, s.r.o. sa snaží reagovať na ustavičné zmeny v očakávaniach, zvyšujúcich sa požiadavkách a nárokoch spotrebiteľov. Rozšírená ponuka služieb je zdrojom konkurenčnej výhody, pretože zákazník dodatočné služby oceňuje ako niečo navyše, čo prekonáva jeho očakávania, poskytuje mu vyššiu hodnotu, podporuje jeho spokojnosť a motivuje ho realizovať opakované nákupy.
Predpokladom úspechu spoločnosti nie je len zameriavanie sa na zvyšovanie kvality a úrovne existujúcich služieb, ale aj na vývoj a zavádzanie nových druhov služieb. Nápady podnecujúce vývoj nových služieb môžu pochádzať zo strany zamestnancov, tiež zo strany samotných zákazníkov, z poznania sortimentu konkurencie a pod.
Kľúčové slová:
marketing
výskum
metodika
typológia
výsledky a porovnania
tabuľky
otázky
odpovede
marketingové procesy
informácie
Obsah:
- Úvod 3
Manažérske zhrnutie 3
Hlavná časť správy 4
Účel 4
Metodika 4
Výsledky a poznatky výskumu 7
FREKVENČNÉ TABUĽKY 7
SUMÁRNA ŠTATISTIKA 17
WILCOXONOV TEST 19
KRÍŽOVÁ TABUĽKA 21
ANOVA TABLE 22
KRUSKAL-WALLISOV TEST 23
ZHLUKOVÁ ANALÝZA 24
Ohraničenia 27
OHRANIČENIE V RÁMCI PODNIKATEĽSKEJ ČINNOSTI SPOLOČNOSTI 27
ČASOVÉ OHRANIČENIE 27
FINANČNÉ OHRANIČENIE 28
PERSONÁLNE OHRANIČENIE 28
Hodnotenia a odporúčania 28
HYPOTÉZY 29
POLITIKA PONUKY 32
CENA 33
DISTRIBUČNÁ POLITIKA 33
PROPAGÁCIA 33
ĽUDIA 34
PROCESY 35
Záver 37
Dodatky 38
Prílohy 38
Zoznam použitej literatúry 40
Dátové súbory 40
Zdroje:
- Richterová, K. a kol. : Marketingový výskum. Ekonóm, 2005. 375 s. ISBN 80-225-2064-0
- Vokounová, D. a kol. : Praktikum z prieskumu trhu. Ekonóm, 2004. 129 s. ISBN 80-225-1753-4
- Kusá, A. : Výskum trhu. Zvolen, 2006. 81 s. ISBN 80-228-1613-2