Marketingový výskum
Popis:
Bankový subjekt ako zamestnávateľ sa snaží svojich zamestnancov motivovať vhodným systémom benefitov. Aby tento systém bol čo najefektívnejší snaží sa nájsť ten najlepší mix benefitov, aby vyhovel každej skupine svojich zamestnancov. Snaží sa zistiť nakoľko je súčastný systém vyhovujúci a ktorý z benefitov je najžiadanejší. Svoju ponuku benefitov zamestnávateľ plánuje rozšíriť v oblasti športu, kultúry, zdravia, vzdelávania a cestovania tak, aby sa stal atraktívnym a vyhľadávaným zamestnávateľom.
Kľúčové slová:
marketingový výskum
metodika
hypotéza
ohraničenie
účel prieskumu
respondent
Obsah:
- 1 NÁVRH PROJEKTU 2
1.1 Formulácia marketingového problému 2
1.2 Cieľ a ohraničenie 3
1.3 Náčrt výskumu 3
1.4 Zdroje údajov a metodika 4
1.5 Odhad požiadaviek na čas a personál 4
1.6 Odhad nákladov 4
1.7 Hypotézy 5
2 ZÁVEREČNÁ SPRÁVA 5
2.1 Manažérske zhrnutie 5
2.2 Účel prieskumu 5
2.3 Metodika prieskumu 6
2.4 Výsledky 6
2.4.1 Základné údaje o respondentoch 6
2.5 Hlavná časť 6
2.6 Závery a odporúčania 6
2.7 Vyhodnotenie hypotéz a ďalšie závery a odporúčania 6
3 DODATKY 7
3.1 Vzor dotazníka 7
3.2 Výstupy z počítača 7
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.