Popis:
Vypracovaná marketingová stratégia (výrobková, cenová, distribučná, komunikačná politika) pre konkrétny podnik. V tomto prípade ide o fiktívny podnik.
2 Vízia, poslanie, filozofia
Všetci sme závislí na zdraví, stabilite a prosperite komunity....
Vízia: Masážou k duševnej rovnováhe.
Poslanie: Naším poslaním je poskytovať kompletnú terapeutickú starostlivosť s cieľom nájsť fyzickú bolesť, zmierniť ju a postupne odstrániť. Zároveň sa snažíme zistiť jej príčiny, a tým pomôcť navráteniu stratenej rovnováhy človeka, pretože rovnováha vedie k duševnej pohode.
Podniková filozofia: Každý človek si zaslúži osobitnú starostlivosť. To sa snažíme dosiahnuť prostredníctvom klasických i alternatívnych techník a terapií. Transformáciou požiadaviek zákazníkov aktívne prispievame k tvorbe nových produktov. Naši klienti majú možnosť vybrať si z kvalitných a cenovo dostupných služieb, ktoré sa neustále zlepšujú vďaka nášmu osobnému a profesionálnemu rastu. Naše portfólio služieb tvoria kvalitné a výhradne environmentálne ohľaduplné prostriedky. Poskytujeme masáže a terapie pre každého bez ohľadu na vek alebo druh vykonávanej práce. Zvlášť sa zameriavame i na deti v programe „Kojenecké masáže“, kde pomáhame prehĺbiť vzťah a dôveru medzi rodičmi a ich deťmi.
...
Kľúčové slová:
marketingová analýza
SWOT analýza
vízia podniku
filozofia podniku
stratégia podniku
analýza mikroprostredia
podniková filozofia
Obsah:
- 1 Charakteristika podniku
2 Vízia, poslanie, filozofia
3 Ciele štúdia Jasmin
4 Analýza mikroprostredia
5 Analýza SWOT
5.1 Identifikácia silných a slabých stránok vo vybranom podniku
5.2 Matica výkonu a dôležitosti
5.3 Posúdenie príležitostí a hrozieb podniku
5.4 Hodnotenie konkurentov
6 Výrobková politika
6.1 Formulovanie marketingových produktových stratégií
6.2 Značka
7 Komunikačná politika
8 Distribučná politika
9 Cenová politika