Medzinárodný marketing - Stavomontáže Žilina
«»
Popis:
Akciová spoločnosť Stavomontáže Žilina a.s. bola založená 1.2.1996 podľa §162 Obchodného zákonníka a §12 ods.2 písmeno a) zákona číslo 92/1991 Zb. o podmienkach prevodu majetku štátu na iné osoby v znení neskorších zmien a doplnkov a v súlade s rozhodnutím č.367 o privatizácii štátneho podniku Stavomontáže Žilina, ktorý vydalo Ministerstvo pre správu a privatizáciu národného majetku Slovenskej republiky.
Kľúčové slová:
medzinárodný marketing
podnik v zahraničí
marketingové prostredie
cenová politika
výrobková politika
selekčná analýza
odbyt
predaj
Obsah:
- 1. Súčasný stav podniku
1.1 Charakteristika podniku
1.2 Základné údaje o podniku
1.3 Výrobný program
1.4 Analýza odbytu
1.5 Analýza okolia
1.5 Analýza predaja
2.Výber vhodnej krajiny pre ďalší rozvoj krajiny
2.1 Selekčná analýza
2.1.1 Hrubá selekčná analýza
2.1.2 Jemná selekčná analýza
2.2 Metóda návratnosti kapitálu
2.3 Forma vstupu
3. Návrh marketingovej politiky
3.1 Výrobková politika
3.2 Cenová politika
3.3 Distribučná politika
3.4 Komunikačná politika
4. Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.