Metódy manažerského rozhodovania
«»
Popis:
Cieľ projektu
Naším cieľom je rozšírenie ponuky o nový produkt o pollitrové a plechovkové nealkoholické pivo tradičnej slovenskej značky Šariš. Zavedením chceme dosiahnuť rozšírenie klientely zákazníkov, získanie nových odberateľských vzťahov a tým aj zvýšiť rentabilitu podniku...
Špecifické ciele projektu
Dôvodom výberu tejto témy bol fakt, že pivo je tradičným populárnym nápojom a neoddeliteľnou súčasťou každodenného života ľudí už od dôb 4. – 3. tisícročia pred n. l. Naším špecifickým cieľom je získanie nových zákazníkov pretože oni sú najdôležitejším elementom presadenia sa na trhu z novým produktom
Kľúčové slová:
Rozhodovanie
problém
riziká
projekt
alternatívne riešenia
manažér
implementácia
SWOT analýza
fishbone
Zdroje:
- Internet
- Marketing managment, Philip Kotler
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.