Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Metódy manažerského rozhodovania

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
22143
Posledná úprava
08.04.2009
Zobrazené
3 696 x
Autor:
tona25
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľ projektu

Naším cieľom je rozšírenie ponuky o nový produkt o pollitrové a plechovkové nealkoholické pivo tradičnej slovenskej značky Šariš. Zavedením chceme dosiahnuť rozšírenie klientely zákazníkov, získanie nových odberateľských vzťahov a tým aj zvýšiť rentabilitu podniku...

Špecifické ciele projektu

Dôvodom výberu tejto témy bol fakt, že pivo je tradičným populárnym nápojom a neoddeliteľnou súčasťou každodenného života ľudí už od dôb 4. – 3. tisícročia pred n. l. Naším špecifickým cieľom je získanie nových zákazníkov pretože oni sú najdôležitejším elementom presadenia sa na trhu z novým produktom

Kľúčové slová:

Rozhodovanie

problém

riziká

projekt

alternatívne riešenia

manažér

implementácia

SWOT analýza

fishbone



Zdroje:
  • Internet
  • Marketing managment, Philip Kotler
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko