Nákupné centrá a ich funkcie
Popis:
Nákupné centrá predstavujú obchodné podniky, ktoré sa snažia hľadať svojich pravidelných a lojálnych návštevníkov a vytvárať pozitívny imidž. Úsilie vytvárania pozitívneho imidžu nie je jednoduché, najmä pre vysokú koncentráciu konkurencie na trhu nákupných centier a tiež finančnú náročnosť celého procesu. Nákupné centrá profilujú súčasného slovenského spotrebiteľa. Návšteva nákupných centier patrí medzi veľmi obľúbené aktivity slovenských spotrebiteľov s prihliadnutím na dostupnosť a polohu centra, možnosti parkovania a skladbu nájomníkov.
Kľúčové slová:
Distribučný manažment
nákupné centrá
funkcie
Bratislava
Aupark
Avion
Bory Mall
Obsah:
- Obsah:
Úvod -3-
1. Cieľ projektu -4-
2. Metódy spracovania projektu -5-
3. Teoretická časť -6-
3.1. Nákupné centrum -6-
3.2. Vývoj nákupných centier -6-
3.3. Výkonné aspekty fungovania nákupného centra a jeho funkcie -9-
3.4. Funkcie nákupných centier -18-
3.5. Nákupné centrá a spotrebiteľské správanie -19-
4. Praktická časť -22-
4.1. Nákupné centrá v Bratislave -22-
4.2. Aupark -22-
4.3. Avion -23-
4.4. Central -23-
4.5. Eurovea -24-
4.6. Borry mall -24-
4.7. Shopping Palace Zlaté Piesky -24-
4.8. Polus City Center -25-
4.9. Cubicon -25-
4.10. Apollo Business Center II -25-
4.11. Danubia -27-
Záver -28-
Použitá literatúra a zdroje -30-
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.