Nové formy komunikácie v podniku
Popis:
ÚVOD
Základom tejto práce je ekonomika. Ekonomická teória analyzuje spôsob, ktorými môžu ľudia čo najlepšie uspokojovať svoje potreby, vysvetľuje príčinu a ochotu ľudí niečo vyrábať. Skúma človeka s jeho neobmedzenými potrebami vo svete obmedzených zdrojov. Nesúlad medzi potrebami a zdrojmi núti človeka vyrábať čo najefektívnejšie, v záujme toho vstupovať do ekonomických vzťahov s inými ľuďmi a vytvárať tak fungujúcu ekonomickú štruktúru hospodárskeho života spoločnosti. Ekonomická teória predpokladá, že ľudia sa v týchto v sťahoch nechovajú racionálne, t.j. tak, aby čo najrýchlejšie a najefektívnejšie uspokojili svoje potreby.
Kľúčové slová:
Komunikácia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.