Odbyt a marketing - prezentácia
«»
Popis:
V trhovej ekonomike podniky vyrábajú výrobky alebo poskytujú služby, ktorými chcú uspokojiť potreby zákazníkov.
Pritom sledujú svoje vlastné ciele ako sú napríklad dosiahnutie zisku, udržanie sa na trhu, či ochrana životného prostredia.
Na dosiahnutie cieľov nestačí, aby podnik produkty vyrobil a ponúkol svojím zákazníkom. Musí tiež zabezpečiť, aby čo najviac vyhovovali ich požiadavkám, -musí ich ponúkať za prijateľnú cenu, v požadovanej kvalite a množstve a predávať ich takým spôsobom, ktorý zabezpečí ich ľahkú dostupnosť pre široké vrstvy zákazníkov.
Kľúčové slová:
odbyt
marketing
ciele
požiadavky
podnik
výkon
Obsah:
- Marketing a odbyt- tvoria jednu spojenú nádobu úspešnosti firmy. Kým marketing vyhľadáva príležitosti, tvorí a modeluje trh a produkty preň, odbyt sa podieľa na realizácii týchto produktov. Každý trh má svojich zákazníkov i konkurenciu, ktorá na tomto trhu pôsobí. Z toho dôvodu sa mení pohľad na trh, produkty, zákazníkov a s ním sa mení aj marketing. Do popredia sa dostávajú vzťahy so zákazníkmi a efektívne a trvalé budovanie týchto vzťahov.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.