Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Plán vstupu firmy STACHEMA na Ukrajinský trh

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
35012
Posledná úprava
25.08.2010
Zobrazené
480 x
Autor:
aninka20
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Firma STACHEMA Bratislava prináša na Slovenský trh od roku 1991 radu kvalitných produktov pre výrobu betónov a mált. Jej konkurenčná výhoda sú vysokokvalitné výrobky, ktoré sú dodávané spolu s technologickým servisom a poradenstvom zdarma. Znamená to, že ku každej aplikačnej, či výrobnej firme je priradený technológ, ktorý sa stará o kvalitu fungovania výrobkov v betóne, a na požiadanie kontroluje parametre v akreditovanom laboratóriu firmy STACHEMA Bratislava.
V posledných rokoch firma STACHEMA Bratislava expandovala na mnohé susedné trhy, založila spoločné podniky v Poľsku, Rusku, Bielorusku a Rumunsku. V súčasnej dobe pripravuje vstup na Ukrajinský trh.
Ukrajina je trh, ktorý prináša veľké vízie na predaj z dôvodu expanzie stavebníctva, no zároveň i množstvo rizík. Výzvu v podobe veľkej krajiny, začínajúcej etapy výstavieb obchodných domov a bytoviek, riziká s pohľadu slabej platobnej schopnosi, nestability kurzu a momentálne aj nestabilnej politickej situácie.
Napriek všetkým negatívam je firma STACHEMA Bratislava presvedčená a vstupe na tento trh. Zhodnotila tak na základe marketingového prieskumu, vyhodnotenia vzoriek produktov a cien od konkurenčných firiem Mapei, Sika a BASF, a možnosti testovania úspešnosti svojich produktov na jednej z významných stavieb v Kyeve. Následný úspech spustil ďalšiu časť prieskumu a rozhodovanie sa o stanovení cien. To sa nakoniec zakladalo na kalkulácii materiálových vstupov, réžie firmy, prepravy a colných poplatkov. Táto hodnota sa porovnala so stanovenou maximálnou cenou, ktorú firma STACHEMA dostala priamo od najväčších betonárok, a porovnania pomeru kvality a ceny od konkurencie.
Firma STACHEMA si zvolí distribučnú stratégiu formu nepriameho exportu, aby sa v prvom štádiu vyhla zložitému, a zdĺhavému certifikovaniu produktov potrebného pre prevoz hranicami. Taktiež vidí výhodu v tom, že domáci partner zabezpečí plynulejšiu logistiku a vybavovanie colných dokumentov pri prevoze hranicami. Tento problém na Ukrajine vzniká hlavne kvôli vysokej miere korupcie, ktorá je na Ukrajine známa.
Následná predstava o postupovaní firmy v blízkom období je nasledovná. V druhom roku, po úspešnom preniknutí na Ukrajinský trh firma plánuje zvoliť novú stratégiu. A to zriadiť malú výrobu na Ukrajinskom trhu. Zabezpečili by sa tak možnosti pre rýchlejšiu odozvu pre inovácie produktu, a taktiež by bolo ľahšie manipulovať s cenou, pretože by sa odbúrala preprava a získali lacnejšie vstupy.

Obsah:
  • 1. Zhrnutie....................................................................................................................3 2. Opis podniku.............................................................................................................3 3. Strategická analýza..................................................................................................4 a. Poslanie/Vízia.....................................................................................................4 b. Ciele i. Finančné..................................................................................................5 ii. Nefinančné..............................................................................................5 c. Kľúčová spôsobilosť a udržateľná konkurenčná výhoda...................................5 4. Situačná analýza.....................................................................................................5 a. Analýza silných a slabých stránok a príležitostí a hrozieb i. Vnútorné silné a slabé stránky...............................................................6 ii. Vonkajšie príležitosti a hrozby.............................................................6 b. Analýza odvetvia..............................................................................................7 c. Analýza konkurencie........................................................................................7 d. Analýza podniku...............................................................................................8 e. Analýza zákazníkov...........................................................................................8 5. Hľadisko trh – produkt.............................................................................................9 a. Trhové a produktové ciele.................................................................................9 b. Cieľové trhy......................................................................................................9 c. Odlišnosť...........................................................................................................9 d. Pozicionovanie................................................................................................10 6. Medzinárodný marketingový program...............................................................11 a. Medzinárodná produktová stratégia................................................................11 b. Medzinárodná cenová stratégia.......................................................................11 c. Medzinárodná komunikačná stratégia............................................................12 d. Miesto (medzinárodná distribučná stratégia).................................................13 7. Finančné údaje a výhľady......................................................................................14 8.Organizácia.............................................................................................................19 9. Implementácia........................................................................................................21 10. Vyhodnoten a kontrola.........................................................................................23 11. Zoznam bibliografických odkazov


Zdroje:
  • 2. MACHKOVÁ, H. (2006). Medzinárodní marketing. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko