Popis:
1. Charakteristika podnikateľského zámeru
Zakladáme spoločnosť s ručením obmedzeným s názvom PHARMACY s. r. o., ktorej zameraním je distribúcia liekov, zdravotníckeho materiálu, doplnkového materiálu a kozmetických výrobkov.
Budeme ponúkať široké spektrum medicínskych, lekárenskych a sanitárnych produktov od renomovaných domácich a zahraničných výrobcov.
Firma sa bude nachádzať v Banskobystrickom regióne a bude spadať pod farmaceutický priemysel. Bude potrebné zakúpiť budovu v Banskej Bystrici, ktorú bude treba zrekonštruovať aby vohovovala našim požiadavkám.
Ponúkané výrobky:
Lieky - napr. od bolesti, na srdcovo-cievne choroby, antibiotiká, antikoncepčné, hystaminiká, analgetiká a iné
Zdravotnícky materiál - napr. infúzie, striekačky, ihly, obväzy, náplaste, skúmavky, teplomery, tlakomery a iné
Doplnkový materiál - ortopedické topánky, detské cumle, detské plienky, tampóny, absorbčné podložky pre chorých, návleky a iné
Kozmetické výrobky - zubné pasty, zubné kefky, krémy, šampóny, sprchové gély, mydlá, pleťové vody, telové mlieka a iné
...
Kľúčové slová:
podnikateľský zámer
ekonómia
obchod
výrobok
základné imanie
časový horizont
marketing
konkurencia
distribúcia
cena
cenová politika
riziko
financie
finančná prognóza
zisk
Obsah:
- 1. Charakteristika podnikateľského zámeru
2. Časový horizont podnikateľského zámeru
3. Miesto realizácie zámeru
4. Marketingové informácie
5. Silné a slabé stránky zámeru
6. Technicko - technologické zabezpečenie
7. Finančná prognóza
8. Záver a zhodnotenie výsledkov
Zdroje:
- vzorový príklad
- prednášky
- semináre
- poznámky