Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Podstata a ciele marketingových stratégií

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12210
Posledná úprava
02.10.2019
Zobrazené
1 254 x
Autor:
deejay93
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Podstata a ciele marketingových stratégií

Stratégia je prostriedok, ktorý organizácia používa na dosiahnutie svojich cieľov. Jednu z prvých definícii navrhol CHANDLER (1962), ktorý charakterizoval stratégiu ako „vymedzenie základných dlhodobých cieľov podniku a prijatie smerov rozvoja, ako aj alokáciu zdrojov nevyhnutných na dosiahnutie týchto cieľov".

Základom pre posúdenie podstaty stratégie je pochopenie niektorých súvisiacich pojmov.

Kľúčové slová:

marketingové stratégie

konkurenčná výhoda

kompetentnosť

ciele podniku

alokácia zdrojov

Chandler

prednosť



Obsah:
  • Podstata a ciele marketingových stratégií
    Odlišujúca (určujúca) schopnosť - kompetentnosť - prednosť
    Konkurenčná výhoda
    Úroveň stratégie
    Zdroj

Zdroje:
  • Dagmar Lesáková - Strategický marketing (PROFIS 1994, 1. vydanie)
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko