Podstata a ciele marketingových stratégií
«»
Popis:
Podstata a ciele marketingových stratégií
Stratégia je prostriedok, ktorý organizácia používa na dosiahnutie svojich cieľov. Jednu z prvých definícii navrhol CHANDLER (1962), ktorý charakterizoval stratégiu ako „vymedzenie základných dlhodobých cieľov podniku a prijatie smerov rozvoja, ako aj alokáciu zdrojov nevyhnutných na dosiahnutie týchto cieľov".
Základom pre posúdenie podstaty stratégie je pochopenie niektorých súvisiacich pojmov.
Kľúčové slová:
marketingové stratégie
konkurenčná výhoda
kompetentnosť
ciele podniku
alokácia zdrojov
Chandler
prednosť
Obsah:
- Podstata a ciele marketingových stratégií
Odlišujúca (určujúca) schopnosť - kompetentnosť - prednosť
Konkurenčná výhoda
Úroveň stratégie
Zdroj
Zdroje:
- Dagmar Lesáková - Strategický marketing (PROFIS 1994, 1. vydanie)
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.