Popis:
Zhrnutie
Spoločnosť PRIMA Poprad, s.r.o. je talianska výrobná skupina zaoberajúca sa výrobou plastových výrobkov z termoplastov a termosetov sídliaca v Priemyselnom Parku Poprad. Jej produktom sú komponenty požívané v bielej technike, automobiloch a iných technických vymoženostiach nášho každodenného života. Hoci spoločnosť nepôsobí na trhu plastových výrobkov závratne dlhý čas, vybudovala si bez pochýb dominantné postavenie medzi svojimi konkurentmi v širokom okolí. Analýzou jej všetkých interných ( silné a slabé stránky ) a externých ( potenciálne príležitosti a hrozby) faktorov, ktoré ju obklopujú, ukazuje sa byť vyzretou, stabilnou a odolnou spoločnosťou s možnými hrozbami v budúcnosti. Tieto hrozby by však mala bezpodmienečne odvrátiť stimuláciou svojich silných stránok, a preto sa predpokladá dosahovateľnosť vysokej rentability aj z dlhodobého časového horizontu. Je to podmienené hlavne existenciou vynikajúcich dodávateľsko – odberateľských vzťahov s najmasívnejším odberateľom Whirlpool Slovakia a takisto aj jeho výnimočne výhodného umiestnenia z hľadiska polohy. V budúcnosti plánuje rozšíriť „spektrum“ svojej produkcie aj na iné produkty, ktorými sa posnaží presvedčiť mnohých odberateľov o ich kvalite a potrebnosti. Na druhej strane nezabúda ani na konkurenciu, s ktorou bude plnohodnotne súperiť, avšak len za podmienok nepresahujúcich rámec spoločenských pravidiel.
Kľúčové slová:
ciele
poslanie
SWOT analýza
charakteristika firmy
segmenty trhu
marketingový mix