Prípadová štúdia - Spoločnosť vyrábajúca oblečenie pre deti do troch rokov
«»
Popis:
V prípadovej štúdii rozoberám podnikovú kultúru a týka sa firmy, ktorá vyrába detské oblečenie.
Charakteristika zákazníka
Naša firma je jedným z najväčších výrobcov oblečenia pre deti do troch rokov. Našimi vernými zákazníčkami, sú mamičky a rodiny, ktoré sú spokojné s kvalitou použitých materiálov a tiež s nami pripravovanými kolekciami detského textilu zahŕňajúcimi všetky ročné obdobia, ako aj s cenovou dostupnosťou našich výrobkov. Riadime sa heslom:
„ Spokojnosť je náš cieľ. “
Pre potreby našich zákazníčok rozšírime výrobu a doplníme už zimnú kolekciu o tehotenskú módu pre dámy. Bude ladená prevažne v červeno-bielych tónoch. Podľa spôsobu platby a odoberaného množstva poskytujeme našim odberateľom zľavu...
Kľúčové slová:
organizačná kultúra
podniková kultúra
e-learning
potreba vzdelávania
audit podnikovej kultúry v organizácii
vybavenie pracoviska
materiálne odmeny
Obsah:
- 1. Úvod 3
2. Charakteristika zákazníka 3
3. Potreba vzdelávania 3
4. E-learning 4
5. Odpovede na otázky zamestnancov 4
6. Audit organizačnej kultúry v organizácii 4
7. Vybavenie pracoviska 5
8. Materiálne odmeny 5
9. Vyznamenania 5
10. Logo 5
11. Prejavy úcty 5
12. Rituály, obrady 5
13. Záver 6
Zdroje:
- A. Kachaňáková, Organizačná kultúra
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.